Дистанційне навчання - квітень 2020


30.04.2020.               Вітаю ! 
У нас три вихідних. Продовжуємо навчатись з 4-го травня на сторінці  "Дистанційне навчання. Травень 2020". Посилання я виставлю у Viber.
  До уваги тих учнів, які зробили не всі тести на платформі "На урок". Я активувала їх і прошу виконати. Попрацюємо над хорошими знаннями й оцінками! Тих учнів, які все виконали, це повідомлення не стосується. )))

                                                  Математика

   Тема.  Повторення вивченого 

Повторюємо раніше вивчену тему "Дроби". Розв'язуємо ті завдання, які були раніше пропущені.

    Завдання та поради до опрацювання


  • №267 - 272
  • Періодично перелистуємо підручник і при потребі звертаємось до правил, які треба застосувати при розв'язанні задач і прикладів.




                       Фізична культура

Виконуємо добросовісно й весело всі вправи, представлені на відео

https://www.youtube.com/watch?v=GHCqRsrQwNU


                          Літературне читання

Тема. Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки

Посібник "Я люблю читати", с. 41 - 51
Поради до виконання

  • 1-а порада:  дочитуємо фрагмент у книзі до кінця. Якщо у когось посібника немає, переходимо за посиланням і читаємо в Інтернеті.

   Зверніть увагу, що є можливість завантажити цей текст на комп'ютер.
  • 2-а порада така: у вільний час, щось роблячи, слухаємо аудіо, можна разом з батьками. Тим більше, що зараз часу у вас дуже багато, то використовуйте його з користю на майбутнє. До цього твору в школі ви ще будете звертатися.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=1UU4o5eAVPI

  • Зробити ілюстрацію до улюбленого фрагменту твору. Фото-звіт.

Музичне мистецтво

Тема. Музичні подорожі у часі

  • Переглядаємо відео:

                           https://www.youtube.com/watch?v=pqc10ULf8AI
  • Відповідаємо на запитання в кінці відео
  • Слухаємо  пісню, яку треба вивчити напам'ять.

                         https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o
  • А тепер співаємо пісню під музичний супровід.

                      https://www.youtube.com/watch?v=ZvO6QZ7K9Sc










29.04.2020.               Вітаю всіх! 


Увага!   Активність тесту  В. Нестайко "Шурка і Шурко" закінчується сьогодні. Виконали 10 учнів. Встигніть інші!    

                                                  Математика

   Тема. Контрольна робота. Перевірка сформованості навичок усних обчислень   

    Завдання та поради до опрацювання


  • Заходимо у свій кабінет на платформу "На урок" і виконуємо контрольну роботу. Увага! Завдання повинно бути виконаним в цей же день до 20:00 години!    
  • Назва тесту "Контрольна робота №7 Навичка усних обчислень". Не проґавте!
                                 Виконаємо розминку

                                  Українська мова

      Тема. Контрольна робота: диктант

    У нас сьогодні контрольний диктант. В зошиті пишемо  

                                 Двадцять дев'яте квітня                                                                    Контрольний диктант                                    Дуб


Зверніть увагу на:

  • Коми при однорідних членах речення.
  • Ненаголошені Е та И.
  • Подвоєння приголосних.
  • Розділові знаки перед а, але.
  • Слова з апострофом.
  • Питальне речення.
Переходимо за посиланням і працюємо. 


Увага! Після написання диктанту, чекаю фото-звіт до 17:00 години.
     

                               Фізична культура

                               Знову вже знайомі вправи.

                              А тепер танцювальні рухи

                          Літературне читання 

Тема. Всеволод Нестайко. Тореадори з Васюківки




Посібник "Я люблю читати", с. 41 - 45
Поради до виконання
  • Читаємо кілька разів різними способами.
  • Переказуємо батькам.
  • Відповідаємо на запитання.
  • Висилаємо відео-звіт читання на 1,5 - 2 хвилини. Обов'язково для всіх!

                                     Природознавство

                     Тема. Природні зони України
                                          с.132 - 134
Поради до виконання
  • Уважно переглядаємо відео, де треба - призупиняємо, читаємо, розгадуємо кросворди, в тестах вибираємо правильну відповідь.

  • Виконуємо роботу в друкованому зошиті на дану тему.
  • Виконуємо тест на платформі "На урок" до 4 травня. "Природні зони України (07/05)"
  • Фото-звіт роботи в зошиті.
   







28.04.2020.               Вітаю!        

                                                  Математика

   Тема. Задачі на находження  числа за його дробом

              с.108-110, №№289-298

    Завдання та поради до опрацювання

  • №289 - продовжуємо знайомитися з назвами світових бестселлерів. Як завжди, читаємо-перечитуємо умову задачі, осмислюємо.Звертаємо увагу, шо 80 сторінок - це 5/14 усієї книги, згадуємо, що тиждень - це 7 днів, тепер треба за дробом знайти ціле число, тобто за дробом 5/14 і його числовим значенням 80 потрібно знайти кількість сторінок книги.Як дізнаємося? Якщо ще не запам'ятали правила, хоча вже треба знати напам'ять, дивимось на с.104. Далі сторінки, що залишилися, розділяємо на 7 днів тижня. 
  • №290 - про Даринкину книжечку. задача тут хитріша, але разом подужаємо. Читаємо умову. Шукаємо  1/8 всієї книги, тобто, 1/8 від 264. (Дріб від числа, правило на с.97). Далі шукаємо навпаки, число за його дробом, тобто, те число. яке ви тільки що узнали, є 3/4 від того числа сторінок, які Даринка прочитала у вівторок. тепер ще раз перечитуємо питання до задачі. Аналізуємо: нам, за умовою задачі,  відома кількість сторінок всієї книжки - це сума, кількість сторінок, які прочитані у понеділок, кількість сторінок, які прочитані у вівторок - це два вже відомі доданки. Як знайти третій невідомий доданок, тобто те, що питається в умові задачі? Згадуємо, виконуємо дії. 
  • №291 - по бажанню.
  • №295 - 1-ий стовпчик.
  • №297 - рівняння. Підказка. В 1-му рівнянні перший доданок 986, другий невідомий доданок х : 156, сума 1005. Спрощуємо рівняння. Як знайти невідомий доданок? Правильно, від суми віднімаємо відомий доданок. Спростили. А тепер знаходимо невідоме ділене, яке, нагадую, при ділення найбільше. В 2-мурівнянні виконуємо першу дію де? Правильно, в дужках. Спростили рівняння. Тепер згадуємо, як знайти невідомий множник? Підказую - добуток при множенні найбільший. 
  • На сьогодні досить.)))  

Сьогодні фізкультуру пропоную проводити між уроками



                             Українська мова

Тема. Правопис найуживаніших прислівників

В підручнику с.173 - 174

Інструкції й поради щодо виконання завдання

  • Уважно переглядаємо ще раз відео з попереднього уроку.

                                        https://www.youtube.com/watch?v=KMFaXcAOrqg
  • Виконуємо в зошиті вправи 342, 343, 344, 345. Хвилинка каліграфії - словникові слова на с.174. Не забуваємо про фотозвіт з математики й української мови.

                               Танцювальна розминка



                       Літературне читання

Тема. Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко (продовження)

Завдання та поради до опрацювання

  • Переходимо за посиланням і повгорно читаємо текст оповідання
  • Заходимо у власний кабінет "На урок" і відповідаємо на запитання тесту, який активний до 22 год 29 квітня Не запізніться!

                         Фізкультрозминка


                              Основи здоров'я

                   Тема. Повага і самоповага

                                      Сторінки в підручнику 148-150

Завдання та поради до опрацювання

  • Читаємо матеріал підручника.
  • Передивляємось відео, де є текст - ставимо на "паузу", читаємо, запам'ятовуємо.

                                         https://www.youtube.com/watch?v=rrsq2VgI9zs&t=23s

  • Подивимось ляльковий мультик

                                  https://www.youtube.com/watch?v=ZcYX2bw1Dmk&t=219s

  • А це відео - для батьків.

                                         https://www.youtube.com/watch?v=3UJf26dszxM





27.04.2020.                Моє вітання!        

                                                  Математика

   Тема. Задачі на находження  числа за його дробом

              с.106-108, №№283-294

    Завдання та поради до опрацювання

  • №283 - задача на повторення на рух у протилежних напрямах. Уважно перечитуємо кілька разів задачу, осмислюємо, креслимо малюнок. звертаємо увагу, що потяги виїхали опівночі, отже в 00годин 00хвилин. для чого нам це потрібно? Для того, що  далі в задачі говориться, що через 5 годин відстань між ними стала 725 км, значить кожен з потягів їхав 5 годин. Отже, час руху кожного потяга нам відомий. Далі, що ще нам відомо з задачі? Так, швидкість одного була 67 км/год. Що питається? Швидкість другого потяга. Тепер міркуємо. Для того, щоб знайти шукану швидкість другого потяга в задачі, треба знати час і відстань, бо ми знаємо: v = S : t  (надіюсь, не треба пояснювати, що позначає кожна буква). Немає відстані, яку проїхав другий потяг. Як її знайти? Треба від спільної відстані відняти ту, яку подолав перший потяг. Вона теж невідома.! Але її можна знайти, адже у нас є швидкість першого потяга і час. Використовуємо формулу S = v * t , узнаємо відстань, яку проїхав перший потяг, далі взнаємо відстань, що подолав другий потяг, А коли відомі відстань і час, дізнаємося, яка швидкість другого потяга. Все!
  • №284 - якщо 10мм - це 1/5 іншого відрізка, то як дізнатися його довжину? Так, 10мм * на 5. креслимо відрізок CD.
  • №286 - розв'язуємо , користуючись правилом на с.104
  • №287 - 1)- 2) - дізнаємося все про Ростика: узнаємо 4/5 від 60 хв (правило на с 97) і разом весь час, який він читав. 4) - 5) - про Любчика. Дізнаємося число за його дробом 2/5 (правило на с 104), потім весь час, який він читав; 6) - про Даринку - переводимо 2 годинив хвилини, потім теж  число за його дробом 5/6 (правило на с 104), Порівнюємо всі три числа? А скільки ви читаєте кожного дня зараз? Потрібно, щоб не менше 1 години. 
  • №288 - задача про книжечку, яку Єсенія залишила в школі. )))  1) - знаходимо число за його дробом 3/5 (правило на с 104), 2)питання до задачі. 
  • №294 - на завершення виконаємо перший ланцюжок обчислень. Все! )))

                                                          Українська мова

   Тема.  Правопис найуживаніших прислівників

    Завдання та поради до опрацювання

  • Переглядаємо відео.

                                         https://www.youtube.com/watch?v=KMFaXcAOrqg

  • Виконуємо в зошиті завдання, яке розміщене у відео на 04:20 хв.
  • Розв'язуємо ребуси.
  • Переглядаємо відео спочатку і, ставлячи його на паузу,  виписуємо всі прислівники, що зустрічаються в ньому.
  • Заходимо в свій кабінет "На урок" і виконуємо тест "Фразеологізми. Прислівники" Тест активний до 22 год 26 квітня.  

                    Літературне читання

Тема. Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко.

Завдання та поради до опрацювання

  • Переглядаємо презентацію про життя і творчість Всеволода Нестайка

                                         https://www.youtube.com/watch?v=KyD3cUrZVXM
  • Переходимо за посиланням і читаємо оповідання в Інтернеті або в підручнику на с.160 - 165, відповідаємо на запитання на с.166
          https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2799


  • А ця інформація для батьків.

                                        https://www.youtube.com/watch?v=0Ks96ngRDW8

  • Знімаємо на відео 1,5 - 2 хв читання оповідання і пересилаємо вчительці для оцінювання. Прошу не затримуватися.

                                  Природознавство

 Тема. Грунти України. Охорона грунтів

Завдання та поради до опрацювання

  • Уважно переглядаємо відео, при потребі ставимо на паузу.

                                          https://www.youtube.com/watch?v=LhA5qOsg3Go

  • Читаємо відповідний матеріал в підручнику (с.128 - 131), працюємо в друкованому зошиті





                                                 Я у світі

                                            Тема.  Подорож до Китаю

     Завдання та поради для опрацювання
  • Сьогодні ми віртуально побуваємо в країні, де живе найбільша кількість населення, і з якої до нас прийшов коронавірус.(((

            https://www.youtube.com/watch?v=iM5k8UsTBOg


  • Читаємо §30, відповідаємо на запитання.




 24.04.2020.                         Вітаю!

Сьогодні:
                                       Математика


Тема. Знаходження числа за його дробом
с. 103-104, №№273 – 278
Поради до виконання
·       №273 – для розминки. Звертаємо увагу, що чисельники однакові. Значить порівнюємо знаменники. Дивимось правило на с.97 (вгорі). Отже, при однакових чисельниках, чим більший знаменник – тим менший дріб і чим менший знаменник – тим більший дріб. Який самий більший дріб? Правильно, 3/3, тобто 1. Далі – самі.
·       №275 – починаємо розглядати тему уроку – знаходити число за його дробом. Уважно читаємо умову і розлядаємо те, що дано в таблиці.
Довжина дитячого покривала – 120 см і це є половиною довжини дорослого покривала. Половина – це який дріб? Правильно, ½. Величина ½ - 120 см. Як знайти невідоме число, половина,(тобто ½) якого становить 120 см? Правильно, 120 *2. Вийде 240 см. Так само шукаємо і ширину дорослого покривала, третину, тобто 1/3 якого становить ширина дитячого покривальця – 60 см.
·       №276 – вимірюємо відрізок АВ. Якщо сказано, що він є четвертинкою відрізка CD, то CD більший? Так. У скільки разів? Правильно, у 4 рази. Як знайти його довжину, щоб накреслити? Довжину АВ множимо на 4. І креслимо.
·       Перегорнули сторіночку підручника? Побачили правило? Вчимо й запам’ятовуємо на все  своє життя.
·       №277 – застосовуємо правило на практиці. Уважно і вдумливо перечитуємо кілька разів пояснення. Виконуємо завдання, постійно поглядаючи і підучуючи правило.
·       №278 – 1) множимо 56 см на знаменник; 2) множимо 108 см на знаменник, отримане число ділимо на чисельник. 3) знаходимо різницю між татовим зростом і маминим, тобто від того, що отримали в другій дії віднімаємо те, що отримали в першій дії.4)  результат попередньої дії є 4/47 від нинішнього зросту Ростика. Отже, знаходимо число за його дробом, тобто, число, яке отримали в попередній дії, множимо на 47 і ділимо на 4. Все. Надіюсь, всі арифметичні дії виконали правильно. )))
·       № 280 – читаємо умову і уважно розглядаємо малюнок. Що бачимо? Довжину-ширину всього поля. Мабуть, треба буде узнавати його площу. Що ще? Дріб 5/6 – частина від площі всього поля. Мабуть, треба буде узнавати площу засіяного поля (жовтого кольору). Так? Для чого ? Щоб цю площу засіяного поля відняти від площі всього поля. Чому? Бо в умові задачі треба дізнатися площу незасіяної частини поля(сірого кольору) . Отже, 1) – дізнаємося, яка площа всього прямокутного поля (довжину  множимо на ширину). 2) – дізнаємося, яка площа засіяного поля. Увага! Знаходимо дріб від числа! Не переплутайте: не число за його дробом, а дріб від числа. Правило шукаємо на с.97 (внизу), щоб повторити і застосувати. 3) від загальної площі (результат 1-ї дії) віднімаємо площу засіяного поля(результат 2-ї дії). Все. )))

                          Українська мова
Тема. Урок розвитку зв’язного мовлення
                                                    Завдання
   Так як ми зараз вивчаємо частину мови «Прислівник», пропоную скласти якусь цікаву розповідь, казку, оповідання, використовуючи велику кількість прислівників. Звертати увагу на правопис прислівників (разом-окремо). Подивіться урок мови за 15 квітня – там приклади правопису багатьох прислівників, які я рекомендую використовувати в розповіді.
          Додатково виставляю таблиці з прислівниками, що можуть пригодитись вам зараз і потім.



Отже, користуючись викладеними таблицями, покращуємо свою грамотність в усному і писемному мовленні. Успіху!

         Образотворче мистецтво

   Тема. Чи потрібні нам дерева за вікном. Тематичне завдання "Сади цвітуть"
   Завдання для виконання

  •      На альбомному листку легенько простим олівцем креслимо лінію горизонту. Не забуваємо: те, що знаходиться над лінією горизонту - в повітрі, те, що знаходиться на малюнку під лінією горизонту - на поверхні землі.
  •     На допомогу вам знайшла відео з поясненням. Можливо, хтось знайде краще.
    

  •        Чекаю на фото з малюнками квітучого саду. Інші роботи з образотворчого мистецтва і трудового навчання вже діждалась. ))))  Від усіх.)))  
         https://www.youtube.com/watch?v=bsYotAwsHxI - ось ще одне цікаве відео
   

        Трудове навчання

   Тема. Виготовлення квітів з паперу у техніці                       орігамі

     Зараз благословенна пора року - весна. Як би зараз нам не було на душі, підтримувати позитивний настрій допомагає вигляд за вікном. Все цвіте! Надіюсь, квітучий сад, намальований вами, подсихає на віконечку і пора приступити до виготовлення улюбленої багатьма людьми весняної квіточки - тюльпана. Хтось її вже вміє робити, хтось - ні, хтось робить акуратно, а хтось не дуже. Пропоную вашій увазі майстер-клас по виготовленню тюльпана з паперу у техніці орігамі. Якщо комусь буде не зрозуміло, ви можете знайти відео, яке більш вам підійде. Їх немало. Успіху!)))
   

Прощаємось до понеділка. 

Гарних вихідних!










23.04.2020.                   Здрастуйте! 

                                                   Математика

   Тема. Задачі на находження дробу від числа

    с.100-101, №№259 -266

Завдання та поради до опрацювання

  • №259 - гарне завдання для розминки
  • №260  - по бажанню. Для початку рахуємо всі клітинки.Це число піде в знаменник.
  • №261-262 - неважкі, виконуємо практично
  • №263 - 1)  знаходимо 2/5 від 40; 2) Від усіх дітей віднімаємо кількість хлопчиків.
  • №264 - 1) знаходимо 1/4 від 92; 2)згадуємо скільки днів у трьох тижнях; 3) від усіх днів канікул віднімаємо дні. провелені в Карпатах і дні у бабусі - це "решта"; 4) Знаходимо 1/3 решти - з батьками на морі; 5) віднімаємо результат 4-ї дії від результату 3-ї дії - з друзями у дворі. 
  • №265 - у тесті  на платформі "На урок"  "Приклади на знаходження дробу від числа", активний до 22 години 24 квітня.
  • №266 - 1) узнаємо величину площі, яку займають яблуні, тобто знаходимо 3/5 від 70 га. 2) Дізнаємося, яку площу засаджено сливами: від площі яблунь віднімаєио 30 га; 3) Дізнаємося, яку площу саду засаджено разом яблунями і сливами; 4) Віднімаємо від загальної площі ту площу, яка засаджена сливами і яблунями - це буде площа груш; 5) довжину площі ділянки з грушами дізнайтеся самостійно, зверніть увагу, що ця площа квадратна. 


                                Літературне читання

                        Тема.  Борис Грінченко. Украла

                               с.124-125 (посібник "Я люблю читати")

Завдання для опрацювання

  • Слухаємо аудіозапис, уважно розглядаємо ілюстрації.

             https://www.youtube.com/watch?v=01CzeXrb0EA

  • Читаємо самостійно, відповідаємо на запитання.
  • Виконуємо тестове завдання на платформі "На урок", яке дійсне до 24 квітня 22 години. Встигніть!

                             Фізична культура

     Активно і старанно розучуємо спортивний танець. Коли зустрінемось - станцюємо. 😉😊


                                          https://www.youtube.com/watch?v=Ojblhvzvjsk


                            Музичне мистецтво

Тема. Мистецтво, що єднає душі

Переглядаємо відео-урок. В ньому для виконання пропонують пісеньку із мультфільма "бременські музиканти". Якщо бажаєте. можете її поспівати - вона весела й оптимістична. Але у нас па програмі інша пісня - В.Ведмедері " Молитва".Відео зі співом і текстом знаходиться трохи нижче. Співаймо разом! 

                                         https://www.youtube.com/watch?v=oDXRkxBq8Zs
Слухання: С.Рахманінов "Богородице Діво, радуйся" (з хорового циклу "Всенощне..."

Виконання: Муз. В.Ведмедері, сл. К. Перелісної "Молитва"

                                           https://www.youtube.com/watch?v=1OCRT6yXPcg

                               Хорошого всім дня!



22.04.2020.                   Здрастуйте! 

                 Щиро вітаю всіх з ДНЕМ ЗЕМЛІ!!! І маленької бджілки...

 Запрошую після виконання всіх навчальних завдань зайти на головну сторінку Google і допомогти бджілці запилювати квіточки. Крім того, ви дізнаєтесь багато цікавої інформації про цю чудову комашку!

                                                   Математика

   Тема. Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Знаходження дробу     від числа

    с.98-100, №№252-261

    Завдання та поради для опрацювання

  • №252 - 1) та 2) завдання. Згадуємо, скільки в 1 км метрів і записуємо дроби.Підказка: менше число вгорі, а більше внизу. 
  • №253 - розвиває уважність і кмітливасть. Підказка. Замальовані частинки прямокутників 3, 4, 5, 6 можна записати однаковими дробами.
  • №255 - довгий приклад, подібний до кругових прикладів: результат попередньої дії є початком наступної дії.
  • №256 - неважкий. Спочатку виписуємо потрібні дроби на чорновичок, потім розташовуємо їх 1) у порядку зростання, 2) у порядку спадання.
  • №257 - іменовані числа переводимо в одні одиниці вимірювання і посьмово виконуємо дії.
  • №258 - згадуємо правило "Щоб знайти дріб від числа, треба це число..." 1) - знаходимо дріб від числа, тобто знаходимо, скільки кг макулатури зібрали 3-і і 4-і класи. 2) Знаходимо решту, тобто скільки кг макулатури зібрали 1-і і 2-і класи 3) Враховуємо, що першокласники і другокласники зібрали макулатури порівну. Значить, те число, яке вийшло в попередній дії, ділимо навпіл.)))



                                    Українська мова

       Тема. Роль прислівників у художніх і науково-популярних текстах 

       с. 172-173 в підручнику

                             https://www.youtube.com/watch?v=y0IJ8tYlIuA


                             Фізична культура

     Розучуємо новий танець, активно рухаємось протягом дня!😋😉
   
                                  https://www.youtube.com/watch?v=Ojblhvzvjsk

                              Літературне читання

                        Тема.  Людина починається з добра. Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов

с.159 (підручник)

Завдання для опрацювання

  • Переглядаємо відео-урок

                                       https://www.youtube.com/watch?v=E0g3wUIHz_w

  • Читаємо уважно оповідання і відповідаємо на запитання на с 160.

  • На платформі "На урок" у власному кабінеті знаходимо тест з літературного читання  "Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов" і виконуємо.= до 21год 23 квітня



                           Природознавство

Тема. Використання і охорона природних багатств водойм

Завдання для опрацювання

  • Переглядаємо відео-урок


                                  https://www.youtube.com/watch?v=0BfWvKYHMD8
  • Переглядаємо відео для загального розвитку (якість бажає бути кращою, але цікава й корисна інформація)

                                https://www.youtube.com/watch?v=M57Bg4WLVss

  • А тепер виконаємо конрольну роботу. Тест "Використання і охорона природних багатств водойм" ви знайдете у свому кабінеті на платформі "На урок". Він активний до 21 год 24 квітня. Не прозівайте!











21.04.2020.              Христос Воскрес!

                                         Продовжуємо навчатися.

                                                   Математика

   Тема. Порівняння дробів з однаковими чисельниками. Знаходження дробу                 від числа

    с.96-99, №№245-252

    Завдання та поради для опрацювання

  • Переглядаємо відео
  
                                         https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8
  • №245 - шукаємо 1-у помилку!
  • №246 - легкий
  • №247 - рахуємо частинки квадрата - це знаменник, рахуємо зафарбовані частинки квадрата - це чисельник. Записуємо в порядку спадання. 
  • Уважно і вдумливо читаємо правило.
  • №248 - закріплення правила.
  • №249 - креслимо відрізки заданої в завданні довжини.  Дивимось, яке число стоїть в знаменнику дроба  - на ту кількість частинок розділяємо відрізок. Відраховуємо те число відрізочків, яке стоїть в чисельнику. Дужечкою зверху позначаємо і над нею пишемо дріб.
  • Вчимо правило.
  • №250 - ретельно розбираємо табличку, знаходимо будь-які два дроби від числа під табличкою.
  • №251 - уважно читаємо кілька разів задачу. Визначаємо : 1) про що задача,2) що відомо, 3) згадуємо, як знаходити площу прямокутника, 4) згадуємо, як знаходити дріб від числа, тобто 2/3 від площі саду (с.97), 5) дізнаємося площу, котру займають яблуні. Все.))) 
  • №252 (3-4) - згадуємо, скільки в добі міститься годин, скільки хвилин в годині і записуємо дроби. 
  • Якщо все старанно виконували, то тести на платформі  "На урок" будуть легкими. Увага! Не зівайте, тести будуть активними до 21 год 23 квітня. Старайтесь їх виконати зразу, бо будуть складнощі з вашим оцінюванням. 


                                    Українська мова

                     Тема. Роль однорідних другорядних членів речення, виражених                                    прислівникіами

                       Цікавий і неважкий відео-урок.  Число пишите 21.04. )))                            Виконуєте завдання, які задаються на відео, де треба - ставите на                      паузу.


     
                                         https://www.youtube.com/watch?v=61SfQBRJcrs
                          Фото-звіт чекаю на електронну адресу:  PalchykOlena@gmail.com


                                Літературне читання

                        Тема.  Людина починається з добра

                  Любов Забашта. Сказав мудрець. Анатолій Костецький. Мрія, Спішу додому. 
                                                              с.156-158 (підручник)


                                            https://www.youtube.com/watch?v=3lWpsRauzPM


                                      Основи злоров'я

                                          Тема. Вибір і досягнення мети. 

                                                                с. 145-147 в підручнику


                                         https://www.youtube.com/watch?v=1wFeFvEjXu8




                                    Фізична культура

                           Приєднуємось, вчимо рухи, веселимось!))))



                                        https://www.youtube.com/watch?v=JbxDwaGwi2Q

                                               Успіху!


17.04.2020.            Добрий день!

         Сьогодні перший урок       Математика

Тема. Дроби, які дорівнюють одиниці.  Порівняння дробів з однаковими                    знаменниками

                с.92-95, №№233-244

    Завдання та поради для опрацювання

Увага! Дивимось відео до часу 3хв30с -потрібний сьогодні матеріал.

  • №233 -  усно
  • Читаємо довідничок
  • №234просто виконуємо завдання
  • №235- щоб упорядкувати дроби, (які мають однакові знаменники),  у порядку зростання, треба звернути увагу на чисельники. Чим менше чисельник, тим менше дріб. Повторюю: при умові, якщо знаменники однакові!
  • №236 - порівнюємо дроби з однаковими знаменниками, отже, порівнюємо чисельники цих дробів. Якщо чисельник менший, то і дріб менший. І навпаки.
  • №237 - знову ж таки: записуємо дроби, звертаючи увагу тільки на чисельники (при однакових знаменниках)
  • №238 - спочатку малюємо три яблучка і ділимо їх, як сказано в задачі, записуємо дроби під кожним яблучком, потім порівнюємо дроби.
  • №239 - задача на рух в протилежних напрямах. Уважно читаємо задачу кілька разів. Звертаємо увагу, що поїзди виїхали о 6-ій годині вечора, тобто о 18 год. Вони рухались якийсь час і разом проїхали 792 км. Як дізнатися, скільки год вони рухались? А коли у нас буде час руху і, за умовою задачі є швидкість одного, чи можемо ми дізнатися яку відстань він проїхав? Згадуйте формулу знаходження шляху. А якшо у нас вже є відстань, яку проїхав один поїзд і відстань, яку поїзди проїхали разом, ми можемо узнати, який шлях проїхав другий поїзд? Коли є шлях і час другого поїзда, як дізнатися його швидкість?
  • №243 - аналогічна задача.  
  • На сьогодні математики достатньо!!!

                                        Українська мова

                     Тема. Однорідні другорядні члени речення.ю виражені                                                     прислівникіами


                                          https://www.youtube.com/watch?v=dcgwIoZn2hE

         Завдання для опрацювання






                                   Трудове навчання

   Тема. Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створеного виробу з пап'є-маше

Поради.

  • Виготовлену тарілочку, чашечку оздоблюємо на власний смак - аплікація, малюнок/орнамент аквареллю чи гуашшю тощо. Фотографуємо, пересилаємо мені на електронну адресу.
  • Подивіться, як вироби з пап'є-маше виготовляють і оздоблюють майстри-професіонали:

                                          https://www.youtube.com/watch?v=3EcuqWoNjjY
     

                         Образотворче мистецтво

Тема. Особливості архітектури рідного міста, села. Практична робота                           "Пам'ятка архітектури мого містечка"

    До вашої уваги на фото деякі архітектурні пам'ятки нашого обласного центру м.Полтава. На відео ви побачите фртеці України.

Поради. 

  • Пропоную намалювати архітектурні пам'ятки м.Полтава...


  • ...або нашої держави, (які вам сподобаються)
                                   https://www.youtube.com/watch?v=_im1W5cFxPs


  • ...або вибрати одне з семи рукотворних чудес України

                                   https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE

                              А на сьогодні - все! 

     Бажаю приємних свят в колі сім'ї та рідних!





16.04.2020.            Добрий день!

         Сьогодні знову      Математика

Тема. Поняття "дріб". Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник                   дробу. Запис дробу за мадюнком. Ілюстрування дробів

                с.88-91, №№219-232

    Завдання для опрацювання

 Увага! №№219-226 виконуємо швидко не затримуємось.
  • №№219-220 і довідничок опрацьовуюмо усно
  • №221 - записуємо дроби, згадуєте все те, що вчили про дроби, уважно читаємо кілька разів правило на с.89
  • №222 - розглядаємо малюнок, дивимось на зразок, написаний зліва і записуємо самі чотири дроба. Звертаємо увагу, що торт поділено на 5 частин.
  • №223 - записуємо дроби
  • №224 - розглядаємо малюнки із зафарбованими деякими частинами, шукаємо відповідний дріб до малюнка. Зверніть увагу, що дробів більше, ніж малюнків, відповідно є зайві дроби. Підказка. Спочатку рахуємо, на скільки частин поділено фігуру - те число повинно бути написане під рискою дробу (знаменник). Тоді рахуємо, скільки частин зафарбовано - те число  написане над рискою дробу (чисельник).
  • №225 - усно
  • №226 - письмово (легко)
  • №227 - верхній рядок
  • №228 - читаємо уважно кілька разів задачу. Малюємо малюнок. Переводимо км в м. звертаємо увагу, що велосипедист і бігун рухались один і той же час - 10 хв. Знаходимо відстань, яку пробіг бігун. Віднімаємо відстані. Знаходимо швидкість велосипедиста. 
  • № 230 - легко
  • №231 - уважно читаємо умову і обов'язково малюємо малюнок. Позначаємо на ньому всі відомі дані задачі. Звернули увагу, що задача аналогічна до №228? Розв'язуємо за тим же алгоритмом.
  • №232 - верхній рядочок.

   

                                    Літературне читання

    Тема.  Людина починається з добра

                  Любов Забашта. Сказав мудрець. Анатолій Костецький. Мрія
                   с.156-157 (підручник)




                                           Фізкультура

   Пропоную закріпити танцювальні рухи: 


                                        https://www.youtube.com/watch?v=cgDppkLnImI&t=515s


                     Музичне мистецтво

                        Тема. Музика мандрує світом

             Діти, я вибрала цей відео-урок. В ньому є пісенька,яку ми з вами не вчили. Вона співається російською мовою. Якщо бажаєте - можете долучитись до співу, тим більше, що тема її актуальна для вас.
   

                                         https://www.youtube.com/watch?v=sqjQaUVIJeM

                                     До завтра!





15.04.2020.                      Здрастуйте! Працюємо.

                                        Математика

                                      Тема. Повторення вивченого

       Сьогодні попрацюємо в Геометричній майстерні. 

         В підручнику с.77 і 84

      Завдання для опрацювання

  • Для розминки №183 - другий приклад. Підказка. 1-а дія в перших дужках, 2-а дія в других дужках, далі всі дії по порядку.
  • Завдпння на с.77. Дайте відповіді на запитання: 1) Що треба знайти в задачі? 2) Зі скількох геометричних фігур складається прямокутник ABCD? 4) Чи відома площа якоїсь фігури, яка входить до складу великого прямокутника? 5) Як можна за площею квадрата узнати довжину його сторони? 6) Чи є сторона квадрата шириною іншої фігури, яка теж входить до складу прямокутника ABCD? 7) Як знайти площу тієї фігури? 8) Чи є сторона квадрата частиною довжини іншого прямокутничка? 9) Як знайти його площу ? 10) Якщо відомі три доданки, як знайти суму, тобто площу прямокутника ABCD? 
  • с.84 - 1) завдання усно; 2) і 3) - письмово

                                     Українська мова

                     Тема. Роль прислівників-антонімів у мовленні

     Завдання для опрацювання

  • Вивчимо правило про прислівник. Повторимо про сдужбові частини мови.


  • Беремо зошит, ручку - працюємо. Переглядаємо відео, де треба -призупиняємо, відповідаємо на запитання, що треба - запитуємо.
       
                                          https://www.youtube.com/watch?v=c0rNmRRXxbo

  • Уважно читаємо нижче наведені таблиці з правописом прислівників, копіюємо і зберігаємо їх в надійній папочці на диску D , бо надалі ця інформація може пригодитися.
 

  • Зверніть увагу, що в цій таблиці є нам знайомі словникові слова



  • Заходимо на платформу "На урок" і виконуємо роботу над тестами "Прислівники - синоніми, прислівники - антоніми" . Увага! Тести будуть активні до 21 години 16.04.



                                  Фізична культура

  • Включаємо, дивимось. повторюємо, запрошуємо батьків, радіємо.))))    
  
                                         https://www.youtube.com/watch?v=cgDppkLnImI


     

                                  Літературне читання

    Тема. Контрольна робота "Робота з літературним твором"

  • Заходимо на платформу "На урок", знаходимо тест Контрольна робота "Робота з літературним твором", виконуємо. Увага! тест активний до 21 години 16 квітня.


                                       Природознавство

                     Тема. Водойми рідного краю, їх стан та охорона

    Поради до виконання

  • Вибираєте водойму, про яку ви хочете зробити повідомлення : річка Говтва, ставок, озеро, болото. 
  • Робите малюнок або шукаєте в Інтернеті фото водойми, інформацію. Ваше повідомлення повинно вміститись на листку А4. 
  • Якщо ви всі дії виконуєте на комп'ютері, можете прислати документ на мою пошту: PalchykOlena@gmail.com   Якщо малюєте і пишите текст від руки - фотографуєту і теж висилаєте за цією ж адресою. ))) З ваших робіт я зроблю колаж і виставлю його на блозі.

                                Успіхів у виконанні завдань !



14.04.2020.                     Добрий день! Навчаємось.

     До уваги учнів. Контрольне завдання з української мови за 13.04. дійсне до 21 години 14.04. Не запізніться виконати! На 21 годину 13.04. завдання виконано тільки трьома учнями! (((

                                         Математика

                                         Тема. Контрольна робота

Увага! Сьогодні працюємо з тестами на платформі "На урок". заходимо і працюємо, використовуючи чорновичок. Будьте уважні! Успіху! Тест дійсний до 21 години 15 квітня!




                                      Українська мова

                     Тема. Роль прислівників-синонімів у мовленні


                                         https://www.youtube.com/watch?v=2vw0ZGXSbLA
                            
                                         



                                  Літературне читання

Тема. Урок позакласного читання.  Сельма Лагерльоф. Дивовижні пригоди              Нільса з дикими гусьми (закінчення)

                               

                                                   
              Поради. 
  •    Переходимо за посиланням і читаємо казку в Інтернеті
 https://www.litmir.me/br/?b=592021&p=1 - Дивовижні мандри Нільса з                                          дикими гусьми  -  закінчуємо читати казку 

  • Знімаємо на телефон відео 1хв30с - 2хв і відсилаємо вчительці на електронну пошту:  PalchykOlena@gmail.com



                                  Основи здоров'я

Тема. Бажання, можливості, обов'язки. Воля і здоров'я людини

Поради.

  • Переглядаємо відео:
        
                                        https://www.youtube.com/watch?v=gKhogmOAELI
  • Читаємо матеріал підручника на с.143-144
  • Відповідаємо на запитання

                                     Фізична культура

  • Виконуємо дані вправи кожного дня.
            

                                          https://www.youtube.com/watch?v=9nbHrmHaYs0

       




13.04.2020.                Здрастуйте! 

                Починаємо новий навчальний тиждень.

                                                         МАТЕМАТИКА

             Тема. Удосконалення вмінь розв'язувати задачі на знаходження                                     площі та невідомої сторони прямокутника 

                                                 С.85 - 87,  №№ 209 - 218

Поради до виконання

  • №209. Пограймо з дорослими. На одне питання відповідає дорослий, на інше - дитина.
  • №210 - завдання вимагає вашої уваги.1) Розглідаємо малюнок і визначаємо як знайти ширину ділянки огірків. - тоді узнаємо площу цієї ділянки. 2) Звертаємо увагу, що ділянка з помідорами має квадратну форму. Всі дані тут відомі. Легко дізнаємось площу ділянки з поиідорами. 3) Над морковною ділянкою  треба трохи пометикувати. довжина така ж як у помідорів, а якузнати ширину? Підказка. У нас є ще відома площа з кабачками. Як ви думаєте: для чого це число?.....Для того, щоб використавши його і ширину 4м дізнатися довжину ділянки з кабачками. Для чого? Далі додумайтесь самостійно. ))))0
  • №211 - цікаве завдання. Міркуємо: щоб знайти периметриі площі обох прямокутників, потрібно знати довжину і ширину кожного прямокутника. Розглідаємо уважно малюнок і знаходимо способи, за допомогою яких обчислюємо потрібні величини. Аж тоді легко можна дізнатися P i S фігур.
  • №212 - теж цікаве завдання.  Розв'язується двома способами. 1 спосіб. Горизонтальною лінією ділимо фігуру на два прямокутника. Площу меншого верхнього дізнаємося зразу ж. Щоб дізнатися площу більшого прямокутника, треба знати ще і його ширину. Як? (7-3). Тоді узнаємо площу більшого прямокутника. Потім загальну S/   Якщо хтось здогадається розв'язати цю задачу 2 способом - дзвоніть.)))  
          Так от. Я поспішила і помилилась. Цю задачу можна розв'язати 3-ма способами! Владик Ядерець за кожні два наступні способи отримав по "12"! Може, ще хтось хоче?))))
  • №213 - 215  - по бажанню.
  •  №216 - самостійно.
  • №217 - не забуваємо зразу позначити порядок дій  і всі пронумеровані дії  під умовою приклада. 
  • №218 - уважно читаємо кілька разів умову задачі, креслимо відрізок і позначаємо всі відомі дані. Згадуємо, що "опівдні" - це о 12 годині; 8км400м = 8400м. 1) Знаходимо час, який рухався кожен листоноша;2) Шлях (відстань), що проїхав 1-ий листоноша (S=v* t); 3) Відстань, яку проїхав 2-ий листоноша ; 4) Швидкість,з якою їхав 2-ий листоноша (v=S:t). 



                   

                                                         УКРАЇНСЬКА МОВА 

                           Тема.  Поняття про прислівники як частину мови


Поради до виконання

  • Увахно переглядаємо відео-урок. Де потрібно - ставимо на паузу або переглідаємо повторно, запам'ятовуємо. 



  • Заходимо на платформу"На урок" і виконуємо завдання-тести. Обов'язково.



                                                  ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

                            Тема. Сельма Лагерльоф. Верхи на гусакові (продовження)

                                                    с.131-140  у  "Я люблю читати"
              Поради. 
  •    Переходимо за посиланням і читаємо казку в Інтернеті
 https://www.litmir.me/br/?b=592021&p=1 - Дивовижні мандри Нільса з                                          дикими гусьми  




                                             Природознавство

Тема. Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм                    земної поверхні та водойм України

Завдання до виконання
  • Переглядаємо невеличкі відео-уроки
https://www.youtube.com/watch?v=NbNnurqklgQ

https://www.youtube.com/watch?v=KuTgHj22y3w - форми земної поверхні України


  • Виконуємо роботу на контурних картах в зошиті
  • Переглядаємо цікаві місця Украхни з висоти пташиного польоту



https://www.youtube.com/watch?v=vb0ZWc70gOk -  відео  Україна з неба

                                                Я у світі

                      Тема. Подорож до Великої Британії         (§29)

     Завдання

  • Переглядаємо відео про Королівство Велику Британію 
                                         https://www.youtube.com/watch?v=msGMpIqvHIE&t=95s


  • Читаємо матеріал в підручнику
  • Відповідаємо на запитання








10.04.2020.                          Моє вітання! Починаємо навчатися.

                                                     УКРАЇНСЬКА МОВА 

                                        Тема.  Повторення вивченого про дієслово

                    Готуємо зошити, ручки, пишемо в зошиті тільки число,                                        переходимо за посиланням дивимося відео-урок, де треба -                                  ставимо на паузу і виконуємо завдання. Виконане завдання                                фотографуємо і висилаємо вчительці в приват на Viber.       

                                 https://www.youtube.com/watch?v=D5XUg1Xyl0A


                   

                                                            МАТЕМАТИКА

             Тема. Практичне застосування найпрочтіших навичок знаходження                          площі прямокутника, довжини прямокутника за його площею                          і  шириною

                                                 С.81 - 83, №№ 187-198

               Ми сьогодні віртуально побуваємо в Парижі - столиці Франції.


                 https://www.youtube.com/watch?v=9r4QaKBhBrI
                       Місто прекрасне! Щоб там побувати, треба мати розум, бажання і удачу. Я                               бажаю  всім нам там колись побувати! Маленьким кроком до мети стане виконання                     завдань.

          Поради до виконання

  • №199  Частка х:506  - це перший невідомий доданок. Другий відомий доданок  -  306,  відома сума  -  911. Нам відомо, що для того щоб розв'язати складене рівняння треба його спочатку спростити. Що робимо? Правильно, від суми віднімаємо відомий доданок. Утворилось просте рівняння з дією ділення і невідомим діленим. А пам'ятаєте, як знаходити невідоме ділене?  
  • У другому рівнянні перша дія - ділення. У третьому рівнянні при спрощенні перша дія множення. У четвертому рівнянні перша дія віднімання, потім - додавання.  2) Цікаво: скільки ж приблизно відвідувачів щороку бувають у Луврі?
  • №200 - не підказую, бо завдання просте.
  • №201 - по бажанню.
  • №202 - в задачі питається в арах? с.62.)))) У 67000 квадратних метрах нулі відбавляємо, а в га - добавляємо.))))


  • №203 - по бажанню.
  • №204 - задача на подвійне зведення до одиниці. 1) Скільки дзеркал припадає на одного прибиральника? 2)Запитання до задачі.))))
  • Запрошую відвідата Дзеркальну гклерею.



  • №205 - по бажанню.
  • №206 - 1-на дія.)))
  • Запрошую на Тур де Франс. Особливо любителів двоколісного транспорту. Якщо зрозуміти правила - дуже цікаво дивитися.))))
       

  • №207 - у 1), 2), 3) діях дізнаємося три відстані, які у 4) дії додаємо. 
  • №208 - по бажанню.
 

                               Образоиворче мистецтво

     Завдання: заходите по посиланню, знаходите на відео завдання на 9:29 хвилині (котика) і з задоволенням виконуєте.))))) Потім фотографуєте і радуєте Олену Євгеніївну своїм шедевром!
          https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=LtvGQ-Izk-8&feature=emb_logo


                                       Трудове навчання

         Пропоную вам зрозумілий майстер-клас від вашої ровесниці           (здається, дуже хороша і розумна дівчинка). 

         Матеріали (старі газети, серветки, вода і клей знайдуться вдома у кожного. А через тиждень порадуєте нас своєми витворами. )))


                     


          Виконавши завдання, відпочиваємо до понеділка! Не забуваємо, що казку про Нільса треба прочитати повністю і зняти невеличке відео (2 хв) й переслати мені, (хто ще не переслав) , щоб порадувати своїм вдосконаленим читанням!)))))

        



            

09.04.2020.                           Здрастуйте! Працюємо. 

                                             

                                                     МАТЕМАТИКА

             Тема. Розв'язування практично-орієнтованих задач

                      С.78 -80, №№ 187-198

          Поради до виконання

  • №187 - ми знаємо, щоб знайти площу квадрата, треба помножити довжину однієї сторони саму на себе. Квадратна листівка має площу 36см2 .  А число 36 утворюється, коли 6 х 6. Значить довжина однієї сторони листівки 6 см. То,якщо покласти три однакові листівки підряд, яку отримаємо довжину? Це буде довжина утвореного прямокутника. А яка буде ширина? І як знайти периметр прямокутника?
  • №188 - 1) стовпчик. 2) - по  бажанню. Користуємось табличкою, хто ще не запам'ятав, на с.62 і, нагадую, в кожній нерівності, перед тим, як порівнювати іменовані числа, зводимо їх до однакових одиниць вимірювання.
  • №189- не важка, але "хитра" задача. Підказка. Числа 50 і 20 діляться на 2.))) Далі кількість плиток дізнавайтесь самі.)))
  • №190 - по бажанню.
  • № 191-задача на 2 дії.  Підказка. Для знаходження периметра потрібно мати довжину і ширину. Ширина, за умовою задачі є. Як узнати довжину? Правильно, використати відому площу і ширину. Після цього взнаємо периметр тента. 
  • №193 - гарна задача. Спочатку робимо креслення. Далі: 1)згадуємо про спільну швидкість; 2) за відомими відстанню і швидкістю узнаємо час; 3) додаємо.)))
  • №193 - цікаве завдання, але по бажанню.
  • №№194-195 - по бажанню.
  • №196 - креслимо прямокутник, виконуємо самостійно.
  • №197  Дрвідка. Гуртівня - це гуртовий магазин, гуртовий склад тощо. Підказка: узнаємо спільну швидкість. Далі -дивимось на малюнок в підручнику, розв'язуємо самостійно. Аналогічна до №192. 
  • №198 - по бажанню.   .

           

                                           ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

                            Тема. Сельма Лагерльоф. Верхи на гусакові

                                                    с.137-140  у  "Я люблю читати"
              Поради. 
  •    Переходимо за посиланням і читаємо казку в Інтернеті
            https://www.litmir.me/br/?b=592021&p=1 - Дивовижні мандри Нільса з                                          дикими гусьми 
  • Казка дуже цікава. Було б добре, якби ви прочитали її повністю.
  • Вичитуємо казку добре, знімаємо невеличке відео і пересилаємо мені в приват на      Viber/  

                

                                  Фізична культура

                Переходимо за посиланням і разом зі спортсменами виконуємо                          вправи:

            
            https://www.youtube.com/watch?v=9nbHrmHaYs0 - вправи від сутулості


                                         Музичне мистецтво

                                            Тема. Без словника і перекладача.                 

                                                  

                                         


                                 

                                                               Чекаю!                                





      

 08.04.2020.                           Доброго ранку!   Починаємо навчатися. 

                                             

                                                     МАТЕМАТИКА

       Тема. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них                           (продовження)

                      С.76 -77, №№ 182-186

          Поради до виконання

  • №182  Чи стрибали ви на таких батутах? Мої племінники дуже полюбляють це робити.)))  Увага! В цьому № дізнаємось тільки довжину кожного батута! Завдання з червоними кружечками виконуємо тільки по бажанню!
  • №183 - перший приклад. Нагадую порядок дій: 1) ділення в дужках; 2) віднімання в дужках; 3) множення; 4) ділення; 5) віднімання. Будьте уважні, виконуючи 3, 4, 5 дії- не плутайтесь з числами.
  • №184 - згадаймо, при множенні яких чисел отримуємо число 12? Це і будуть довжини сторін ваших прямокутників )))
  • №185 - 2-ий стовпчик. Повторюємо табличку зі с.62
  • №186 - уважно читаємо задачу кілька разів, осмислюємо. Вона не важка. Перечитуємо запитання до задачі. "У скільки разів довжина дзеркала більша, ніж довжина дзеркальця?" Отже, нам потрібна довжини дзеркала і довжина дзеркальця. Так? Тоді в 1) дії узнаємо довжину великого дзеркала. Як? Площу ділимо на ширину. Потім звертаємо увагу, що площа маленького дзеркальця 25 квадратних см. Згадуємо, що у квадрата всі сторони рівні, а число 25 отримуємо після множення двох 5-ок. Так яка довжина сторони одного квадрата? Дізнаємося це у 2) дії . А в 3) дії, це всім відомо,))))) ділимо більшу довжину на меншу! "Чому?" - запитають батьки. А діти нехай їм пояснять.)))                     

             Відпочинемо і зробимо фізкультхвилинку для очей

                    https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340
                  

                       А тепер порухаємось

                       https://www.youtube.com/watch?v=ju8W_SX_wy4




               

                                             УКРАЇНСЬКА МОВА

                                        Тема.  Контрольна робота. Мовна тема "Дієслово"

    Увага! Зайдіть, будь ласка, у власний обліковий запис у вайбер. Там буде індивідуально кожному інформація.

                       https://naurok.com.ua/test/start/171676 - потренуйтеся

         

                                             ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

                            Тема. Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела

                                                    с.151-153 у підручнику
              Поради.  Переходимо за посиланням і читаємо казки в Інтернеті
                               https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2650 - Джанні Родарі.                                               Дорога що нікуди не вела. Один із найпопулярніших творів письменника.
                               Знімаємо на телефон відео (2-3-хв) і пересилаємо мені у приват вайбера.
                                На цьому сайті ви можете прочитати інші твори Джанні Родарі

                         

                                                ПРИРОДОЗНАВСТВО

                                          Тема. Азовське море.  

                                                  С. 124-127, в зошиті відповідна тема
                     На закріплення переглядаємо відео:
                      https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE

                                  Всього доброго!



07.04.2020.                           Доброго ранку!   Починаємо. 

                                             

                                                     МАТЕМАТИКА

       Тема. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них

                      С.74-77, №№ 175-181

          Поради до виконання

  • №175 - 1)Згадуємо, що S = довжина х ширину.2) Згадуємо, що коли множимо різні числа,  то можемо у відповіді отримувати однаковий результат: 24=24 х 1;    24=12 х 2;   24=3 х 8;     24=4 х 6.      Тепер підберіть усі можливі варіанти до інших чисел. Не забувайте, що в квадраті всі сторони рівні між собою, тобто довжина дорівнює ширині. 
  • Читаємо, згадуємо і запам'ятовуємо правило з довідничка.
  • №177-178 - на закріплення формул з довідничка. На 1 дію.
  • №179 - Задача на 2 дії. 1)знаходимо довжину 1 комори.2)знаходимо довжину 2-х комор.
  • Читаємо інформацію в 2-ому довідничку і виконуємо №180.
  • №181 - завдання для майбутніх фемерів.))) Дивимось таблицю мір площі на с.62, згадуємо, скільки арів(соток) в гектарі? А в половині гектара? 1)Скільки арів у 10 га? А якщо додати ще половину гектара? 2) Скільки арів у 100 га? А якщо додати ще половину га? ))))


              Відпочинемо і подивимося цікавий мультик 

            "Історія про дівчинку, яка наступила на хліб"

                                         https://www.youtube.com/watch?v=bjKP9TTzTkY


                                          УКРАЇНСЬКА МОВА

                  Тема.  Дієслова на -ся, -сь

        Завдання. 

  • Переглядаємо таблиці, згадуємо, запам'ятовуємо. Переглядаємо приклади 



  • Порада. Скопіювати  таблички з правилами і зразками написання слів. Вони вам можуть пригодитися в майбутньому.

  • На закріплення теми подивитись дуже корисне відео:

       Виконуємо письмово:

  • Вправа 317 (в підручнику)
  • Вправа 318


                            Фізична культура

            Поради.

  • Кожного дня за 30 хв до сніданку, обіду, вечері розминку, яку ми робили на уроках фізкультури.💪 Запрошуйте своїх рідних виконувати вправи разом.😉 
  • Виконуємо різновиди ходьби та бігу.🚶
  • Якщо є можливість, пожонглюйте м'ячем.

                                  

                                           ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

                               Тема.Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя

                                                  С. 143-150 - підручник

                                    Основи здоров'я

                                  Тема. Упевненість, самовпевненість

                                                      С. 141-142 (підручник)


                                   Успіху!

                                          














 06.04.2020.                           Добрий день! 

         Рада вітати всіх на своєму блозі . Продовжуємо наше навчання.

                                                    МАТЕМАТИКА

                Тема. Практичні задачі на знаходження площі прямокутника

                      С.71-73, №№ 166-174

          Поради. 

  • Приклади №166 - верхній рядочок. З таблиці мір площі згадуємо дві рівності, які допоможуть розв'язати приклади:
          
1 ар = 100 м2
1 га = 10000 м2
  • №167. Задача на три дії. 1)Знаходимо площу. 2)Знаходимо площу. 3)Від більшої площі віднімаємо меншу. )))
  • №168 - легенький.
  • №169 - Задача на чотири дії. 1)Знаходимо площу квадратика. 2)Знаходимо площу усієї рами. 3) Знаходимо довжину сторони усієї рами. 4)Знаходимо периметр усієї рами.
  • №170, 171, 173 - для математиків.
  • №172 - 1)Знаходимо ширину футбольного поля. 2)Знаходимо периметр. 3) Знаходимо площу. 
  • №174 - задача на дві дії. ))  1) узнаємо швидкість. 2) запитання до задачі.)))
                                                 

                                                 УКРАЇНСЬКА МОВА

                  Тема. Часові форми дієслів.Написання НЕ з дієсловами

        Завдання. 

  • Усно переглядаємо таблицю, згадуємо, запам'ятовуємо. Переглядаємо приклади зміни дієслів за часами.

 

  • Письмово виконуємо завдиння. змінюємо подані дієслова за часами за вищенаведеним зразком.
           Вийшов -
           Майстрував - 
           Змайстрував - 
           Писав - 
           Написав - 
           Клеїв - 
           Склеїв - 
  •    Читаємо правило, згадуємо, запам'ятовуємо. Переглядаємо приклади утворення дієслів минулого часу.




  • Письмово виконуємо завдиння. утворюємо  дієслова минулого часу за вищенаведеним зразком.
          Могти - 
          Перемогти - 
          Мандрувати - 
          Крикнути - 

  • Читаємо і згадуємо  правопис дієслів з НЕ (окремо і разом).
       









  •            Виписати  з таблиці 10 будь яких дієслів, які пишуться з НЕ окремо і 10 дієслів. які пишуться з НЕ разом.

           Н-д:

                 не бачити                           неславити

                 не брати                             нетерпеливитися



       Порада. Скопіювати собі таблички з правилами і зразками написання слів. Вони вам можуть пригодитися в майбутньому.


                                      

                                              ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

                                             Тема. Казки О.Пушкіна

              Поради.  Переходимо за посиланням і читаємо казки в Інтернеті
                          https://derevo-kazok.org/kazki-oleksandra-sergijovicha-pushkina/ - сайт "Дерево казок". до речі, зверніть увагу на сторінки цього сайту. На сторінці "Розваги" можна погратися. ))) Сама погралася.)))

                                                ПРИРОДОЗНАВСТВО

                                          Тема. Чорне море.  

                                                  С. 119-124, в зошиті відповідна тема
                     На закріплення переглядаємо відео:
                 https://www.youtube.com/watch?v=N0t7t8IlzLE - теоретичний матеріал
                 https://www.youtube.com/watch?v=aCEdVUBD3IQ - проект про Чорне море
                 
                 https://www.youtube.com/watch?v=YVguZZGZm8g - цікаві факти про Чорне море


                                                Я у світі

                                   Тема. Ми мандрівники. Подорож до Польщі

                                           §27-28

                 Перегляньмо відео разом з батьками. Аналізуємо, порівнюємо, бо є що. ((

                               

                                                    Успіху!



Немає коментарів:

Дописати коментар