Дистанційне навчання

               

          

                        Дорогі діти, шановні батьки! 

        Ось і закінчилась перша половина другого семестру! Звичайно, хотілося б щоб це було при інших обставинах в країні і світі. Але нічого не поробиш. Хтось із мудрих сказав: "Якщо не можеш змінити обставини - зміни своє ставлення до них." Бажаю всім вам менше сумувати, а більше радіти життю! Бережіть себе і своїх рідних!

     Запрошую на канікулах на цю сторіночку. Тут я буду виставляти  посилання на різні цікавинки: фільми та мультфільми для сімейного перегляду, майстер-класи, лайвхаки тощо.

                  А це - ділюсь з вами позитивним і трішки                                незвичайним  відео. Малюймо весело!                     

https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=LtvGQ-Izk-8&feature=emb_logo


                                                 Фільми і мультфільми

    https://www.youtube.com/watch?v=e0x9OWNI5bk - пригодницький сімейний фільм "Белль и Себастьян"
   https://www.youtube.com/watch?v=Zcxb5qBP1qA - "Белль и Себастьян - приключения продолжаются"
   https://www.youtube.com/watch?v=eU8E2ey3GOw - "Белль и Себастьян: друзья навек"
  https://www.youtube.com/watch?v=-vKHJkeFC0E - для тих, хто любить дельфінів  фільм"Мой друг дельфин"
   https://www.youtube.com/watch?v=iUIblK2zN8Q&t=379s - "Микита Кожум'яка"
 


 https://www.youtube.com/watch?v=CnVrlP0EtOQ - мультик "Просто так"
     https://gidonline.io/film/zaplati-drugomu/ - ф-м "Заплати другому" для перегляду з батьками!!!
     https://uakino.club/cartoon/features/1144-polyarniy-ekspres.html - м/ф"Полярний експрес" !!!
    https://kinokrad.co/257282-malenkiy-nikolya.html - ф-м "Маленький Николя"
    https://www.youtube.com/watch?v=n74DOt6scb4 - ф-м "Звёздочки на земле"
    https://www.youtube.com/watch?v=0q8jBqSQiYg - ф-м "Хайді"
    https://www.youtube.com/watch?v=iUIblK2zN8Q - м/ф "Кирило Кожум'яка"
    https://www.youtube.com/watch?v=5y4Mgb-T1CI - ф-м "Полианна"
    https://www.youtube.com/watch?v=Rpf7-tSZ3zw - ф-м "Следы на снегу"
    https://www.youtube.com/watch?v=0E6wBGcGTuQ - фільм "Снігова королева"



                                           Ідеї для трудового навчання



                                              Ідеї для малювання

    https://www.youtube.com/watch?v=ZcN4exzMdio
   https://www.youtube.com/watch?v=vY49eNceLBo
   https://www.youtube.com/watch?v=z1XQHmR8Z28
   https://www.youtube.com/watch?v=zg_hE4-iooM - 12 чудесних технік для малювання
    https://www.youtube.com/watch?v=SrQa0n2v9a0 - 36 різноманітних технік малювання


                                                       Лайфхаки

       https://www.youtube.com/watch?v=dT06oYYaENU - 42 способи позбутися сміття в домі
      https://www.youtube.com/watch?v=blwXR3Mp1BE


                                                Головоломки для кмітливих

    https://www.youtube.com/watch?v=eYBmGk4mImE - 12 загадок для виживання
    https://www.youtube.com/watch?v=ZsrgN7tT6t0 - як вижити в небезпечних ситуаціях

                                                    Корисне й цікаве

    https://www.youtube.com/watch?v=kV8zgacFmn4 - подорож по вашому тілу
    https://www.youtube.com/watch?v=QzaR2jqh8DI - розумові здібності тварин
    https://www.youtube.com/watch?v=Qrq2jcU9HCQ - тварини спасають людей
    https://www.youtube.com/watch?v=ZM9Uf8g8SMs - люди спасають тварин
 


                                  Те, чого не вчать у школі

    

27.03.2020.                           Добрий день!

                                                 Завдання з МАТЕМАТИКИ

                       Тема. Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею.                                           Креслення плану і зменшеному вигляді. Розв'язування задач                                                      (продовження)

                      Сторінки в підручнику 66-70, №№159, 162- 165, "Геометрична                            майстерня"

                  Поради.

  • №161 - для математиків
  • №159 - 3-ій приклад. Підказка. Спочатку визначаємо порядок дій: 1-а дія в перших дужках, 2-а дія в других дужках, 3-я і 4-а дії - ділення, остання - віднімання.
  • №162. згадуємо формулу знаходження площі прямокутника, знаходимо площі трьох кімнат, знаходимо спільну площу і дізнаємося скільки квадратних метрів площі припадає на одного з 5-и членів сім'ї.  Відповідаємо на запитання.))))
  • № 163 - для математиків.  Цікава інформація про волосся.))) Підказка.Вибираємо арифметичні дії.  1) ділення; 2)ділення; 3)віднімання; 4)множення; 5)віднімання. 
  • №164. План розв'язування.1)Яка площа одного намета? 2) Яка площа 3-х однакових наметів? 3)Яку площу зайняли намети і місце для приготування їжі разом? 4) Запитання до задачі.   ;)
  • №165 - другий стовпчик.
  • Геометрична майстерня. Дізнаємося довжину прямокутника, креслимо його. 1) за відомими нам формулами знаходимо периметр і площу даного прямокутника. 2)Ділимо відрізками прямокутник на три квадрати.Знаходимо периметр і площу квадрата. (Голубу Владику - і Шкурупію Владику - двома способами.)))))))   3) - виконуємо по бажанню. )))

                                                                     Успіху!





                             

                                       Завдання з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

                                      Тема. Дієслова минулого часу

                                        С. в підручнику 158-160
        Поради.

  • Повторюємо правило про ненеголошені закінчення дієслів:

           Дієслова І дієвідміни, які в 3-ій особі множини теперішнього часу мають закінчення -уть або -ють, а в інших ненаголошених особових закінченнях -е- або -є-. Якщо дієслова належать до ІІ дієвідміни, то в 3-ій особі множини теперішнього часу мають закінчення -ать або -ять, а в інших ненаголошених особових закінченнях -и- або -ї-

  • Проходимо тестування, можна користуватись правилом.

  • Вправа 310 (1) (усно), 
  • Вправа 311 - письмово. 
  • Уважно читаємо "Візьміть до уваги!"  на початку сторінки і в кінці. 
  • Прочитуємо інформацію Слово про слово на с.159 і 160, 
  • Пишемо кілька різів словникове слово держава , усно складаємо речення.
  • Вправа 313 - письмово.
  • А зараз повторимо часи дієслів і готуємось до диктанту. 


Стараймося!

            

                                 















26.03.2020.                           Добрий день!

                                                 Завдання з МАТЕМАТИКИ

                       Тема. підбір довжини і ширини прямокутника за відомою його площею.                                           Креслення плану і зменшеному вигляді. Розв'язування задач

                         Сторінки в підручнику 66-70, №№155-160
                  Поради.

  • №№155-156 - на повторення знаходження площі прямокутника. Виконуєте самостійно, не забуваєте в кінці результата ставити одиниці вимірювання в квадратних сантиметрах. 
  • №157 (1) - усно. Читаємо , міркуємо, згадуємо, що з однаковою площею можуть бути різні фігури. А ще згадуємо табличку множення.Бо, н-д, число 16 може утворюватись, коли перемножаємо 1 х 16, 2 х 8, 4 х 4.))))))))
  • №157 (2) - креслимо табличку, міркуємо як в 1) , підбираємо потрібні множники, які й будуть довжиною і шириною.))
  • №158 - не важкий, на закріплення. Підказка. Згадуємо як знайти невідомий множник. Так от, нагадую, що площа - це добуток, а відома довжина чи ширина - це відомий множник. То як знайти невідомий множник?)))
  • №159 - виконуємо 1-ий і 2-ий приклади. Підказка. У 2-ому прикладі є подвійні дужки. Дію віднімання спочатку виконуємо у внутрішніх дужках, потім ділення виконуємо у зовнішніх дужках. Далі - множення і віднімання. Будьте уважні!
  • №160 - тестовий. Це своєрідне повторення теми "План місцевості" з природознавства (знайдіть в підручнику з природознавства і повторіть) і знаходження площі прямокутників.
  • №165 - 1-ий стовпчик. Підказка. Згадуємо 2 правила.1)Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше від другого, треба більше поділити на менше. 2) Щоб дізнатися, на скільки  одне число більше від другого, треба від більшого відняти менше.

                                                      Успіху! Ще один день попрацюєм, а там -                                                                                              відпочинок!


                                        

                              Завдання з  ЛІТЕРАТУРНОГО  ЧИТАННЯ

            Сьогодні у нас повинна бути к/р з мовчазного читання. Хочу нагадати, що кожного дня ви читаєте і вголос, і мовчки - удосконалюємо свої читацькі навички. Багато слів за хвилину не буває!))) Всі види читання повинні тривати не менше 1 год в день!
            
               Повертаємось до підручника. с. 136-142 ,
             а краще прочитати казку повністю за посиланням:

             а ще краще прочитати цю казку в оригіналі, попросіть старших або попробуйте самі:

                                                                         Успіху!

                                Приємне завдання з МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

              Поспіваймо весняну пісеньку і запам'ятаймо її:

              https://www.youtube.com/watch?v=34mCRMaFstM       +

             https://www.youtube.com/watch?v=57Mibiu4-KI     -караоке

             А це на повторення:

             https://www.youtube.com/watch?v=kGB6tamlutk

                                                             Радіймо!


            

                                               

25.03.2020.                           Добрий день!

                                                 Завдання з МАТЕМАТИКИ

                       Тема. Практичні задачі, що передбачають перетворення усіх вивчених                                               одиниць площі

                         Сторінки в підручнику 62-65, №№144-154
           Сьогодні здійснимо заочну подорож в Карпати.
      Поради.
  • Читаємо/вивчаємо правило на с 62     
  • №144 - тестовий. Вибираємо правильну відповідь, відгадуємо слово і запам'ятовуємо його.
  • №145 - обчислюємо вирази. Підказка. При додавнні/відніманні іменованих чисел, зводимо їх до одних і тих самих одиниць вимірювання. Н-д: ари в кв.метри, кв.см в кв.мм тощо.
  • Задача №145. Читаємо уважно задачу кілька разів. Звертаємо увагу, що ціна однакова, у відповіді повинно бути два числа.  Разом продали 13 кг. Скільки вторгували разом? Яку дію виконуємо? Тепер, коли відома спільна вартість, можемо дізнатися, скільки коштує 1 кг бринзи? (Зведення до одиниці.)))Яку арифметичну дію виконуємо?  Підказка. Ділення. ;))))  А далі, вже без моєї підказки, дізнаємося скільки кг бринзи було у кожного вівчарика.
  • №148 - звертаємо увагу, що ферма квадратна, за допомогою відомого периметра дізнаємося ловжину 1 сторони і шукаємо площу.)))
  • №148. Підкажу 2 кроки. 1)Дізнаємося площу прямокутного поля. 2) Переводимо квадратні метри в гектари. Далі самі. Залишилась 1 дія.   ;))
  • №150 - по бажанню.
  • №151 - аналогічна задача до №146. Закріплюємо. 
  • №№152, 153, 154 - не пояснюю, бо вони не важкі.)))

                                                              Успіху!

   Все виконали?   А тепер разом із дорослими порелаксуємо в чарівних Карпатах.))))

                                        Завдання з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

                                      Тема. Правопис особових закінчень дієслів (узагальнення)

        Поради.

  • Уважно і осмислено перечитуємо матеріал за 23.03., тоді таблиці і правила на с.152-157, потім підсумкове правило на с.158 - воно коротеньке, але саме важливе, бо робить підсумок до всіх попередніх правил! 
  • Не забуваємо, що дієслова І дієвідміни, які в 3-ій особі множини теперішнього часу мають закінчення -уть або -ють, а в інших ненаголошених особових закінченнях -е- або -є-. Якщо дієслова належать до ІІ дієвідміни, то в 3-ій особі множини теперішнього часу мають закінчення -ать або -ять, а в інших ненаголошених особових закінченнях -и- або -ї-. 
  •  Не забуваємо, що до дієслів 3 особи множини  треба усно ставити  запитання:                                                         "ЩО ВОНИ ЗАРАЗ РОБЛЯТЬ?"
  • Не забуваємо, що дієслова у 1-й особі однини, тобто ті, перед якими можна поставити займенник "Я" і  які відповідають на запитання:"ЩО Я ЗАРАЗ РОБЛЮ?" і Ідієвідміни, і ІІ дієвідміни мають однакові закінчення -у, -ю.
  • Виконуємо вправи 304 і 308.
  • А тепер самоперевірка ))) переходимо по посиланню і проходимо тест. Виправлення власних помилок допускається.))))   
       
                           https://naurok.com.ua/test/start/52755


  • І останнє завдання на сьогодні готуватиме нас до контрольного диктанту, який ніхто не відміняв.))))))
      




                                                                

                                     Завдання з  ЛІТЕРАТУРНОГО  ЧИТАННЯ

                                        

                                                В книжці "Я люблю читати" с.78-81

  •                   Знайомимося з автобіографією Остапа Вишні - великого українського гумориста, доброї людини з нелегкою долею.
                          https://www.youtube.com/watch?v=BFRy1IRkM0I
  •                  Слухаємо разом з батьками і порівнюємо "школу" покоління О.Вишні і своє навчання. Аналізуємо, розмірковуємо і добросовісно вчимо уроки!))) Тим більше, що карантин продовжили .((((
  •                 Послухаймо історію Остапа Вишні "Якби моя бабуся встали" ))))
                                           

                                         Завдання з ПРИРОДОЗНАВСТВА

                   Тема. БУДОВА РІЧКИ. РІВНИННІ І ГІРСЬКІ РІЧКИ. ОЗЕРА І                                    БОЛОТА

                          Сторінки в підручнику 116-119, в друкованому зошиті відповідна тема
                           Засвоїти тему допоможе відео про річки України:
                           https://www.youtube.com/watch?v=_5JtcjMbW2I
                           А ще пропоную подивитися разом зі старшими дуже пізнавальне відео про                                   воду:
                           https://www.youtube.com/watch?v=u4y1mNHW8is
                         
                           https://www.youtube.com/watch?v=e1uitrmfmco




24.03.2020.                   Здрастуйте! 


                                       Завдання з МАТЕМАТИКИ

                           Тема. Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі

                           В підручнику с.58-61, №№ 131-143

        Поради. 

  • Повторюємо правила на с.55
  • № 131, у кого є можливість, бажано практично виконати зі старшими надворі, шоб ви уявили, скільки це 10м, 100м, що таке 1 сотка або 1 ар.
  • Читаємо і запам'ятовуємо правила з довідничків і з №132
  • У №133 допомагаємо діду Іванові виміряти площу його посівів. Не забуваємо, що 500га - це сума, 219га(пшениця) - перший доданок, кукурудза, другий доданок, становить третю частину від відомої пшениці. Як  будемо узнавати? Правильно! Застосуємо дію ділення. Третій же доданок(соняшник) треба взнати за умовою задачі. Отже, відома сума, 1-ий доданок, 2-ий доданок "наполовину", тобто можна взнати, а третій доданок невідомий. А як знаходити  невідомий доданок? Від суми віднімаємо відомий доданок! Це все пояснення для батьків. бо діти все це знають! ;))
  • Щоб розв'язати №134 потрібна ваша уява і повторити правило з довідничка 1(с.58)
  •  №135 розв'язується за допомогою 2-х дій, 1-а - множення, а 2-а - віднімання.;)
  • З № 136 виконуємо 2 стовпчики (3-ій по бажанню)
  • З №137 виконуємо 1 стовпчик (2-ий по бажанню).
  • №138 - по бажанню, хоча там цікава інфомація.
  • №№139-140 - по бажанню.
  • №141 - см переводимо в мм , за відомим периметром і шириною дізнаємося довжину. (Підказка. Не забуваємо, що від довжини периметра віднімаємо 2 ширини, а число, яке при цьому отримаємо - це буде 2 довжини. А в задачі питається про 1-у довжину.) ;)
  • №142 - використовуємо довіднички
  • №143 - виконуємо лише 1 стовпчик.
                                                                Успіху!


                                              

                                       Завдання з ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ

                           В книжці "Я люблю читати" с.74-75



                                            

                                        Завдання з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

                            Тема. Правопис особових закінчень дієслів

                              Завдання дивимось за 23.03. в "Додано"

23.03.2020.                                   Всім доброго дня!

     Діти! Сьогодні почнемо з пояснення теми з української мови. Тема "Правопис закінчень дієслів І-ї та ІІ-ї особи", мабуть, не дуже вам цікава і зрозуміла. (( Тому попробуємо розібратися разом.

     Ви знаєте, що дієслово - це самостійна частина мови, яка містить в собі багато слів. Дієслова ми вживаємо часто, майже в кожному реченні. Тому в наших інтересах навчитися грамотно(!) їх писати. Ця нуднувата))) тема саме  має за мету навчити учнів без помилок писати різні дієслова в різних особах, не допускати помилки в написанні ненаголошених закінчень! 
     Потрібно це у житті людини, яка себе поважає? Хочемо бути грамотними? Відповідь за вами. ))  А ми запасаємось увагою, терпінням, самоповагою і починаємо.

    Отже, дієслова, за написанням у них закінчень, ділять на дві великі групи - ДІЄВІДМІНИ. Дієвідмін всього дві - І дієвідміна та ІІ дієвідміна. А тепер читаємо і запам'ятовуємо правила. (На все своє життя.)))))

    1. До І дієвідміни належать дієслова, які мають у 3-ій особі множини теперішнього часу закінчення -уть або -ють:  в'яжуть, знають. (Це перша частина правила.) (Підказка. Згадаймо, що  в 3-ій особі множини є займенник "Вони". Він нам і допоможе. Перед будь яким дієсловом, в якій би формі воно не було вжито, ставимо запитання "ЩО ВОНИ ЗАРАЗ РОБЛЯТЬ?" і змінюємо дане дієслово так, щоб воно відповідало  на це запитання. Ви зрозуміли, що ми ставимо дієслово в  3-ю особу множини теперішнього часу. 

    Запитаєте: "Для чого це потрібно? При чому тут грамотність?"))) А ось для чого. Згадаймо, що в словах, які ми пишемо, часто є ненаголошені Е та И. Інколи ми добираємо спільнокореневі слова, де ненаголошений склад стає наголошеним, інколи просто запам'ятовуємо або перевіряємо за словником. Згадали? Ток от, коли ми вживаємо дієслова, ми їх змінюємо (до речі, як і інші частини мови). Не можемо ж ми, як іноземці, говорити: "Ти ПИСАТИ листа."??))))  Ми говоримо: "Ти пишеш листа." Звернули увагу, що в слові "пИшеш" наголос падає на перший склад, а другий склад ненаголошений? Другий склад, в даному слові, це є ненаголошене закінчення дієслова. 

    2.   Увага! Друга частина правила така: 
      У дієсловах І дієвідміни у ненаголошених особових закінченнях пишемо -е- або -є- (після голосної): в'яже, знає, в'яжете, знаєте.

       Деякі діти, навіть дорослі, не вивчивши це досконало в школі,  пишуть дієслова з грубими помилками: в'яжИте, знаЇте тощо. Мені буде образливо, якщо так безграмотно будете писати і ви.(((( Тому стараймося!!!
       
    
    А тепер вправа для закріплення. 1. Поставити дієслова в з-ій особі множини.(Не забуваємо  усно ставити  до слів запитання "ЩО ВОНИ ЗАРАЗ РОБЛЯТЬ?") 2. Виділити закінчення. 3. Запам'ятати які закінчення мають дієслова 3-ї особи множини теперішнього часу І дієвідміни. 

         Бігати, будувати, везти, вередувати, вигадувати, відчевати, глянути, грати, жовтіти, залишати, запитати, згадувати, зеленіти, змагатися, копати, крити,крокувати, кувати, ледарювати, лити, лінуватися, малювати, мести, мріяти, набирати.

         Наприклад: нести - несуть.

     Бажаю успіху! Далі буде!)))
                                                

                                                                         "Додано"

    Продовжимо. 
     
     Правило.№2   До ІІ дієвідміни належать дієслова, що мають у 3-ій особі множини закінчення -ать або -ять: лежать, летять. У дієсловах ІІ дієвідміни у ненаголошених закінченнях пошемо -и- , а після голосного -ї-: лежите, летите.
  А тепер виконаємо завдання на закріплення. 

        Вправа 1.  1. Поставити дієслова в 3-ій особі множини.(Не забуваємо  усно ставити  до слів запитання "ЩО ВОНИ ЗАРАЗ РОБЛЯТЬ?")  2. Виділити закінчення. 3. Запам'ятати які закінчення мають дієслова 3-ї особи множини теперішнього часу ІІ дієвідміни.
        
          Бачити, бігти, боятися, булькотіти, бурмотіти, варити, говорити, горіти ,держати, дивитись, доїти, клеїти, кричати, лежати, летіти, лізти, ловити, любити.
      Наприклад:  мовити - мовлять

        Вправа 2     1.Поставити всі дієслова в 3-ій особі множини.(Не забуваємо  усно ставити  до слів запитання "ЩО ВОНИ ЗАРАЗ РОБЛЯТЬ?") Записати в дві окремі колонки І дієвідміну і ІІ дієвідміну. 2. Виділити закінчення. 3. Запам'ятати які закінчення мають дієслова 3-ї особи множини теперішнього часу І дієвідміни і  ІІ дієвідміни.

          Мовчати, пасти, молотити, пекти, муркотіти, пізнавати,  просити, плакати, пустити,плести,  робити, полоти, сварити,працювати,  сердитися, рахувати,сидіти,  різати, славити,  рубати, стояти, спати, сміятись, сумувати, судити, терти,  учити, хотіти, хилитись, цвісти,  ходити, червоніти, чергувати, чесати ,читати, цокотіти, чути, шанувати, чистити, шити.
       
       Приклад:                            І дієвідм.                            ІІ дієвідм.

                                                    пасуть                                мовчать

                                                                  Успіху!




                                                   Математика

        Тема. Інші одиниці площі: квадратний міліметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр

       Сторінки в підручнику: 54-57,  №№ 118-130,  №№ 125,127,129 - по бажанню.)))
  
        Поради.

  • Спочатку повторити інформацію з довідничків на с. 49, 50, 51.
  • №118 виконуємо усно.
  • № 119 - практично
  • Вивчаємо правило з довідничка 1.
  • №120 - письмово, розбираємо інформацію з довідничка 2
  • №121 - задача не важка, всього на 2 дії, потім результат порівняти з числом 18 кв.м.
  • №122 -уважно вимірюємо довжину і ширину марки лінійкою в міліметрах, згадуємо формулу знаходження площі прямокутника, знаходимо площу. 
  • №123 - визначаємо порядок дій, розв'язуємо письмово (в стовпчик), звіряємо з правильною відповіддю. Якщо ваша відповідь не зійшлася ні з якою з 3-х,  перевірте свій розв'язок, мабуть десь помилка.
  • №124 - у 1-ому рівнянні при спрощення рівняння виконуємо спочатку дію множення (згадуємо правило"При перестановці множників..."), тобто взнали невідоме зменшуване, тоді згадуємо правило:"Щоб знайти невідомий від'ємник, треба від зменшуваного...". У 2-ому рівнянні згадуємо правило  "Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помн..." Після спрощення рівняння, залишиться дія віднімання з невідомим зменшуваним. Згадуємо, що зменшуване при відніманні - найбільше число, і тому згадуємо правило:"Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці..."
  • №126 - для розв'язання цієї задачі, щоб було гегше уявити, малюємо спочатку малюнок: креслимо пряму, на ній, на якійсь відстані помічаємо дві точки - це місце розташування шпаків спочатку і від цих точок над прямою креслимо стрілки, направлені в протилежні сторони. Над однією стрілкою пишемо швидкість одного шпака, над другою стрілкою пишемо швидкість другого шпака.Точки на прямій з'єднуємо фігурною дужкою і під нею пишемо відстань, на якій знаходилися шпаки спочатку один від одного - 25 м. Зробили? А тепер перечитуємо задачу ще раз, хтось іще раз і визначаємо які дані в задачі відомі. Після цього згадуємо формулу знаходження відстані.))) Ще одна підказка: задача на 3 дії. ))))
  • №128 - не важка задача, на закріплення дізнавання площ прямокутника і квадрата. Теж на 3 дії.
  • №130 - це не складна, але хитренька задача. Зверніть увагу, що 98 пасажирів - це втричі менше, ніж залишилось в поїзді. Як дізнатися, скільки залишилось в поїзді?))) Задача на 2 дії.          

             Якщо щось не ясно - телефонуйте або запитуйте у вайбері.))))





                                                        Природознавство



               Тема. Водойми України та їх використання і значення
                          Сторінки в підручнику 113-115, в друкованому зошиті відповідна тема

             Це відео  https://www.youtube.com/watch?v=tRh3btYLSuE допоможе вам у вивченні даної теми.

        У відео про водойми України автор допустив кілька помилок. Знайдіть їх. Підказка про одну з помилок у наступному відео про чарівне озеро:  

              https://7chudes.in.ua/nominaciyi/ozero-synevyr/





                                                      Літературне читання   


             Починаємо читати  в книзі "Я люблю читати"
              Сторінки 70-74, читаємо мовчки; вголос, слідкуємо за інтонацією;  відповідаємо на запитання і переказуємо.
             Крім того кожного дня читаємо художню літературу вголос і мовчки.Обов'язково! Не забуваймо, що будуть контрольні роботи з мовчазного читання і читання вголос. тренуймося! До 5-го класу йдемо підготовленими! 


                                    До зустрічі!                                 


     

       


20.03.2020.                                   Добрий день!

       Сьогодні маємо такі завдання.

        Математика 

Тема . Одиниця площі квадратний сантиметр

    С. в підручнику 52-53


                                                                       Українська мова

    Для повторення: слухаємо і читаємо правила і приклади , хто забув - запам'ятовує!
                     https://www.youtube.com/watch?v=1dlceYsgFD4
          
          
       

  Тема. Правопис особових дієслів 2-ї особи

    С. в підручнику 154-156, вправи 302-305







19.03.2020.           Здрастуйте!  

                                                Сьогодні у нас з  математики тема"Одиниця                                                          площі квадратний сантиметр"

                                              с. в підручнику 49-51


                                                      З літературного читання урок позакласного читання.                                                                          Запрошую  перейти за посиланням і подивитися                                                                        мультфільм -  казку "Сказка о цареСалтане" О.Пушкіна
                                                     https://www.youtube.com/watch?v=q-yO_m3FKJk,
                                                     а ще казку Г.Х.Андерсена "Гидке каченя"
                                                     https://www.youtube.com/watch?v=nvAs2lBOrhM   

Всім дякую!

18.03.2020.        Всім доброго дня!

 Математика

   Сьогодні тема : Нестандартні задачі на знаходження площі фігур

     Сторінки в підручнику 44-48, №94-104

    Поради.

  • №94 Розділити фігури на окремі прямокутнички, знайти їх площу, потім додати.
  • №95(усно)  Уважно перечитати міркування Ростика кілька разів, постаратися зрозуміти, бо наступні задачі №96 і №97 будуть розв'язуватися аналогічно. У №96 на допомогу дано план розв'язування, а в №97 - запитання до дій. 
                   https://www.youtube.com/watch?v=Cn-0F-bFR4M 
  • У № 98 використовуємо підказку, згадуємо формулу знаходження площі прямокутника. Клітинки порахувати можемо.)
  • №№ 99, 100, 101 дуже цікаві, але для кмітливих і вдумливих дітей. Спробуємо?))
  • Перед виконанням № 102 можна передивитись відео:
                  https://www.youtube.com/watch?v=mGwa_A5-Vkk
                  https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c
  • У прикладах №102 на забуваємо спочатку визначити порядок дій, в першому прикладі згадуємо  привило ділення круглого числа на кругле, в другому прикладі  використовуємо переставний закон множення. Не забуваємо як при множенні на кругле число правильно в письмовій дії підписувати нулі.)))
  • № 103 для тих, хто вважає себе кмітливим.))
  • №104 - задача на рух в протилежних напрямках.(повторення) Задача не складна. Згадайте, хто забув, формулу знаходження відстані.(Підручник з математики, ч.2))Користуйтеся підказкою - малюнком до задачі і все вийде.))

        Українська мова

    Тема. Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи

               В підручнику с.152-154, впр.299-301

        Поради.

  • Перед тим, як приступити виконувати завдання, необхідно кілька разів переглянути відео і постаратись зрозуміти і запам'ятати, про що в ньому говориться. Це важливо!
  • Розглядаємо табличку у впр.299, порівнюємо закінчення теп.ч. і майб.ч.
  • Читаємо правило на с.153, порівнюємо з інформацією на відео, якщо потрібно, ще раз вертаємось до відео і переглідаємо його знову. Запам'ятовуємо. 
  • Вправа 300. Виконуємо 1-е завдання, читаємо  і запам'ятовуємо значення слів "далечИзна" і "полОва" , письмово виконуємо 2-е і 3-є завдання. Підказка: (Ти) полетиш - (ми) поле...мо, (ти) перелетиш - (ми) пере...... і т.д.  )))))
  • Впрва 301. Підказка. Дієслова 1-ї особи однини - це ті дієслова, перед якими можна поставити займенник Я . Н-д: (я) співаю, (я) малюю тощо )))

                        Літературне читання           

    Читаємо в хрестоматії   с.100-105
     Спочатку знайомимось з біографією письменниці Галини Вдовиченко за посиланням:
       Поради. 

  •   Далі переходимо за посиланням:  
              https://www.youtube.com/watch?v=8_IBtSrA3oc     (аудіотекст)
  •     Слухаємо  текст, слідкуємо  по хрестоматії, звертаємо увагу на інтонацію, темп, настрій.  
  •  Читаємо текст самостійно, переказуємо батькам.
  • Разом з родичами різного віку))) слухаємо  аудіокнигу за посиланням:



                                                 Природознавство

                       Сторінки в підручнику 107-112

                      Тема: Корисні копалини України 

              Поради. 

  •  Переглядаємо дуже пізнавальне  відео про корисні копалини за посиланням:   
  •   https://www.youtube.com/watch?v=mF8uxuyyptI 
  • Читаємо матеріал в підручнику 
  • Переглядаємо відео про корисні копалини в Україні. . При зміні сторінки ставимо на "паузу", читаємо текст і роздивляємось зразки корисних копалин, запам'ятовуємо де і як їх видобувають, роздивляємося карту.    
  •   https://www.youtube.com/watch?v=SoKTaXVgo_o  
  • Виконуємо завдання в зошиті на відповідній сторінці.

Всім успіху!




17.03.2020.  

   Доброго дня! Продовжуємо навчатися дистанційно.

     Українська мова

 1.   В підручнику стор.150-152, вправа 256 (усно) Уважно перечитати кілька разів інформацію, запам'ятати, вміти переказати.
  2.   Вправа 297 (2-ге завдання письмово, завдання "Візьми до уваги" опрацювати старанно, аналогічно до впр.296

  3.   А тепер повторимо про числівник. Робота обов'язково буде оцінюватися окремо. Подібні завдання будуть з української мови і математики. Сторіночку, якщо є змога, можна роздрукувати на А4 і виконати завдання, а можна записати в зошит, в якому зараз виконуються всі завдання з укр. мови.
   
     4.  На закріплення матеріалу запрошую подивитись відео про дієслово.
  
                   https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o


                                                         Математика

    1. Стор.40-43 в підручнику. 
  Порада. Не забуваємо, що рахуємо не квадратними см, а квадратними одиницями, тобто клітинками. 2 півклітинки = 1 повній клітинці.

    2.  На повторення: 
    
         За всі правильно виконані завдання максимальна оцінка - 12 балів при умові, що все виконується самостійно. (Надіюсь на чесність і порядність.) Коли зустрінемось і будемо перевіряти виконані вами завдання, за вибором учителя поясните розв'язок одного із номерів.         Поради. 
  •   Якщо ви будете роздруковувати  цю сторінку на А4, то в завданнях 2, 4, 5 арифметичні дії   виконуються письмово на чорновичку, а в листочок записуються відповіді.
  • У №2 перевірка на А4 не вміститься.
  • В №4 уважно підписуємо в стовпчику іменовані числа, бо в кількох прикладах деякі розряди відсутні (такі випадки нам знайомі).
  • У №5 формули знаходження периметра і площі не записуються, а тільки розв'язок.

Літературне читання

         Читати на с. 88-91 в хрестоматії. звертати увагу на інтонацію.
                        

                               Бажаю успіху!