Дистанційне навчання. 1 клас. Квітень - 2021

 11.04.2021.        Добрий день. 

        Запрошую за цим посиланням зайти на пробну конференцію сьогодні, 11.04. о 18-00 годині:  https://meet.google.com/lookup/aat3dw5gnm?authuser=0&hs=179 


Запрошую за цим посиланням зайти на пробну конференцію сьогодні, 11.04. о 18-00 годині:  https://meet.google.com/lookup/aat3dw5gnm?authuser=0&hs=179



09.04.2021.

                             Добрий день!

                  Продовжуємо навчання.

                             Математика


Тема. Знаходження невідомого від’ємника. Закріплення вмінь на знаходження невідомого зменшуваного (повторення).

    Працюємо в зошитах на с.10 -11.

                       Поради до виконання

  • ·       №2, с.10. Перед тим, як заповнювати табличку, згадуємо, як називаються компоненти при відніманні(зменшуване – від’ємник = різниця), пояснюємо, що «зменшуване» - найбільше число при відніманні і ми його зменшуємо, «від’ємник» – це таке число, яке віднімають, а «різниця» – те число, яке залишається. Повторюємо правило: «Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник».
  • ·       №1, С.10. Тут знову повторюємо, що «зменшуване» - найбільше число при відніманні і коли невідомий «від’ємник», то, для того, щоб його знайти, віднімаємо від відомого «зменшуваного» відому «різницю». Розв’язуємо приклади і заповнюємо табличку. Формулюємо і стараємось підучувати правило: «Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю».
  • ·       №2, с.10. Усно розв’язати і записати відповіді.
  • ·       №3, с.10. Згадуємо, шо перед тим, щоб порівняти вираз і число, два вирази, потрібно вирази розв’язати(знайти значення виразів, обчислити). Результат для зручності можна записати над «+» чи «-» і тоді порівняти, тобто поставити знаки «>,<,=».
  • ·       №1, с.11. Прочитати уважно умову задачі. Назвати числові дані.(5 і 12). Назвати шукане, тобто, що потрібно знайти. Яку арифметичну дію будемо застосовувати?(Додавання). Чому?(Бо шукаємо найбільше число в задачі) і.т.п.
  • ·       №2, с.11. Заповнюємо табличку, терпляче(!) повторюючи правила знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника: «Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник».       «Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю».
  • ·       №3, с.11. Кругові приклади. Принцип розв’язування: 1)обчислюємо перший приклад, 2)записуємо відповідь, 3)шукаємо наступний приклад, який починається тим числом, на яке закінчується попередній приклад, розв'язуємо його.

       Н-д: 13-10=3. Шукаємо приклад, який закінчується         на 3: 3+7 і.т.д.

  • ·       №1,с.11(до уроку102).

           Українська мова

Тема. Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка(читання). Слова з апострофом.

         Поради до виконання

  • ·       Розчитуємось по таблицях для читання.
  • ·       Відгадуємо загадку на с.82.
  • ·       Читаємо текст в буквариках на с.82-83(виразно дорослий – дитина слідкує, а потім дитина).
  • ·       Відповідаємо на запитання.
  • ·       Читаючи повторно, граємо в гру «Земля – небо» (діти пояснюють правила).
  • ·       Переказуємо.
  • ·       Робота в друк. зошитах. (с.14-15) Згадуємо правило:



  • ·       У завданнях 3 і 5 записуємо слова з абзацу, між словами ставимо кому, після останнього – крапку.

 

 

                           Я досліджую світ

В зошиті і підручнику завдання за темою виконані, отже, можна розширити свої знання і, можливо, використати відео для власного розвитку і досвіду.)))


  
                                          https://www.youtube.com/watch?v=Zp8lgm7d_eI

 









 08.04.2021.                   Здрастуйте!

               Продовжуємо навчатися онлайн.                              

                                  Я досліджую світ

      Тема  тижня "Навіщо ми їмо?"

      Тема уроку "Як поводитися за столом"

  • Переглядаємо відео   
                                     https://www.youtube.com/watch?v=ErNzOgJTAGE&t=1s
     
  • https://www.youtube.com/watch?v=bH5AhYDmTjY
  • Переглядаємо в підручнику с.78-79, повторюємо правила поведінки за столом 
  • Виконуємо завдання в зошиті на с.24-25
  • Під час перегляду другого відео, можна поспівати й вивчити англійський алфавіт, попробувати способом, що сподобався, скласти серветки.))  

                                                 

                                         Математика

           Тема "Знаходження невідомого доданка. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного" 

         Працюємо в друкованому зошиті №4 на с.8-9 

                              Поради

  • №1, с.8. Згадуємо назви компонентів при додаванні і правило про знаходження невідомого доданка: "Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок"
  • №2, с.8. Читаємо уважно 2-3 рази умову задачі. Відповідаємо на запитання: 1) Про що задача? (Про яйця. Не про сирник і не про маму)  2)Скільки спочатку було яєць? (16). 3)Скільки яєць витратила мама для сирника? (10). Чи відомо, скільки витратила яєць для салату? (Ні, сказано, що "решту"). Що таке "решта"? (Те, що залишилось.) Як її знайти? (Від тієї кількості яєць, що була, відняти те, що мама вже використала, тобто від 16 відняти 10.)  Формулюємо відповідь: отже, для салату мама витратила 6 яєць.
  • №1 з уроку 98. Читаємо умову задачі.Запитуємо: Скільки всього було кісточок у песика? (18). Це сума. Скільки було кісточок в одній мисочці? (6). Це перший доданок.  Чи відомо, скільки кісточок було в другій мисочці? (Ні). Це другий доданок. Згадуємо  правило як знайти другий  невідомий доданок: "Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок"
  • №2, с.9. Знову повторюємо правило про знаходження невідомого доданка і виконуємо завдання.
  • №3. с.9.  Знову повторюємо правило про знаходження невідомого доданка))) і заповнюємо табличку.
  • №1, 1) -2) з уроку99. Читаємо і розбираємо по черзі умови задач. Робимо висновок, що слова у запитаннях до задач "мала спочатку" чи  "всього було" підказують, що треба застосовувати арифметичну дію додавання. Розв'язуючи задачу, повторюємо назви компонентів при відніманні (зменшуване- від'ємник= різниця). І вчимо нове правило про знаходження невідомого зменшуваного: "Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від'ємник".

                  

                                   Українська мова  

              Тема " Робота з дитячою книжкою(читання). Слова з буквою ЩСкладання і  записування речень(письмо)."  

                                                     Поради

  • Так як казка "Не силою, а розумом" не маленька, а її треба було не тільки читати, а ще й переказувати - завдання залишимо те ж саме.
  • Пропоную після читання казки і переказу послухати її білоруською мовою і порівняти мови. 

  • https://www.youtube.com/watch?v=FAmmlaRWnEQ
  • В друкованому зошиті "Я дружу зі словом" опрацьовуємо с.12-13. 

  • Наголошуємо, що буква Щ позначає 2 звуки.

  • Завдання №3 і №6 записуємо з абзацу.
  • У завданні №4 1 рядок - 1 речення.

                                            




 Добрий день!

      Починаємо наше вимушене навчання online і будемо надіятися, що воно пройде плідно і дружно. Отже, 07.04.2021. маємо такий розклад: 

1. Я досліджую світ
2. Математика
3. Українська мова
4. Українська мова
5. Образотворче мистецтво


                                   Я досліджую світ

      Тема даного тижня "Навіщо ми їмо?"

      Тема уроку "Яка їжа корисна для мого організму?"

    1.  Пропоную подивитися 

"Абетка Харчування. Навіщо харчуватися правильно?"

      
https://www.youtube.com/watch?v=hDwp8fjzc5w


    2. Потім можна переглянути разом з дитиною і обговорити

"Абетка Харчування. Коли треба їсти? 5 прийомів їжі"

 https://www.youtube.com/watch?v=uMnUc6fQq4I&t=43s


3. Повторюємо в підручнику матеріал на с.75-77


                                         Математика

           Тема "Додаваня, віднімання, порівняння чисел в межах 20"

1. Для спрощення роботи батьків, працюватимемо тільки в друкованих зошитах №4. Коли буде необхідно, будуть посилання на правила в підручнику. Матеріал прийдеться засвоювати новий, тому математику буду задавати кожного робочого дня.
2. Працюємо в зошиті.на с.6-7. 
                                                            Поради
  •  У №2 (таблички) на с.7 повторюємо і закріплюємо назви чисел(компонентів) при додаванні: доданок+доданок=сума(найбільше число при додаванні) і відніманні: зменшуване(найбільше число при відніманні)-від'ємник=різниця. 
  • №1 - повторюємо, що для того щоб порівняти вираз, тобто приклад з числом, потрібно його спочатку розв'язати.
  • №2 - що будь-яке число може утворитися з попереднього, якщо додати 1, і з наступного, якщо відняти 1.
  • У задачах №3 і №4 уважно прочитати умову, визначити: що відомо(числові дані), про що питається в задачі, яку арифметичну дію (додавання чи віднімання) треба застосовувати.

                                     Українська мова  

              Тема " Робота з дитячою книжкою(читання). Складання і               записування речень(письмо)."  

                                                         Поради
  • В хрестоматії читаємо білоруську казку "Не силою, а розумом" на с.173-175. переказуємо. Пояснюємо значення слів:  Розчахнути - розколоти вздовж з місця розгалудження дерева. Клин - загострений шматок дерева чи заліза, який вставляли в зроблену за допомогою сокири щілину, після чого продовжували колоти дрова. 

     Обце́ньки — ручне металеве знаряддя у вигляді щипців з загнутими всередину і загостреними кінцями для витягування цвяхів, різновид кліщів. 

  • В зошиті "Я дружу зі словом" дописуємо на с.11       

              

                             Образотворче мистецтво

                        Малюємо за бажанням на тему "Великдень"

                                                
    



Немає коментарів:

Дописати коментар