Дистанційне навчання. Травень - 2020

29.05.2020.




28.05.2020.              Добрий день!


Діти! Сьогодні знову будуть тести з української мови і математики. 

Математика
З математики будуть теж рівняння, Завдання будете виконувати так, як і вчора - спочатку розв'яжете на чорновичку, а потім виберете в тесті правильні результати. 
Перший тест ми проведемо о 12 : 00 годині, другий - о 13 : 00 годині. 
Рівняння, по яким буде тест.
b : 75 = 4312 - 4302
7974 - 7970 = c : 250
4590 + c = 4600 - 1
6296 + 8309 = 5 * x
x : 5 + 786 = 1090
Посилання на тест join.naurok.ua , 
Код доступу 1781483
Українська мова

З мови треба повторити головні члени речення, тобто підмет і присудок, або ж граматичну основу речення. Вам треба буде знайти серед трьох словосполучень саме граматичну основу.

Згадайте, що підметом найчастіше буває іменник, і він стоїть обов'язково в називному відмінку і відповідає тільки на питання хто? або що? Все! Перед ним ніколи не стоїть прийменник, бо прийменники можуть вживатися тільки в непрямих відмінках, тобто в усіх інших, крім називного і кличного. Ну, а присудком, так як ми вчили в початкових класах, виступає дієслово, яке вказує на те, що робить підмет. У підмета окремо, як  і в присудка окремо, можуть бути залежні слова, Так от, в тесті буде три варіанта: підмет з присудком та два інші словосполучення. Вам треба буде в реченнях упізнати саме граматичну основу і вибрати її, а не якісь інші словосполучення. 
  



Увага! Відкрийте посилання join.naurok.ua, наберіть Код доступу 5328574       Приєднуйтесь! Зараз включаю тест!

Молодці! Всі справились!!!
Відпочиваємо і готуємось до наступного.)))
Справились з наступним. Зараз - 
українська мова. 

 27.05.2020.               Моє вітання!

Увага! Закінчується навчальний рік і сьогодні діти, які хочуть покращити свої знання, оцінки,    мають шанс це зробити. Проведемо тестовий день. 
Математика - 2 тести
Зробимо так. 
  • Виконайте на чорновичку  №23 на с.134  підручника - це будуть завдання одного тесту.
  • Далі. Розв'яжіть рівняння  з перевіркою. Це буде завдання другого тесту. Фотозвіт не потрібен. 
  • x - 1 = 6204 - 200
  • y - 403 = 1403 - 1000
  • y : 8 = 312 : 3
  • z - 138 = 10000 : 2
Якщо розв'язані завдання будуть у вас перед очима - ви тільки будете записувати результати у тест. Все просто. Будемо робити у реальному часі. О 12 годині - перший тест з математики, о 13 годині - другий тест з математики, о 15 годині - тест з української мови. 
Увага! Сьогодні до кожного тесту перед виконанням я виставляю код у viber. Ви заходите по цьому коду і виконуєте завдання.
Українська мова - 1 тест
Тест з мови буде по словникових словах. Ось вони за 1 - 4 класи. Повторіть. 

Список слів, вимову і правопис яких учні повинні запамятати у 1 класі:                       Бджола , бабуся, виразно, влітку, ворота, годинник, гумка, ганок, грунт, ґудзик,  джміль, дзиґа, дзьоб, дідусь, загадка, зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, корисний, лелека, лінійка, лялька, новий, одинадцять, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка,  цукор, чотирнадцять, якір. (39 слів)                                           

Список слів, вимову і правопис яких учні повинні запамятати у 2 класі:

Батьківщина, ведмідь, вересень, вулиця, герой, диктант, диван, дитина, духмяний, дятел. Жайворонок, завдання, заєць, календар, килим, медаль, метро, неділя, ознака, помилка, понеділок, портфель, предмет, середа, театр, учитель, читання, Червоний, черговий, черевики, четвер, шістнадцять, шофер, ясен.  (34 слова)

Список слів, вимову і правопис яких учні повинні запамятати у 3 класі:

Абрикос, адреса, айстра, автомобіль, агроном, акваріум, апельсин, апетит, асфальт, банкір, бензин, бетон, бібліотека, велосипед, верблюд, вогнище, вокзал, горизонт, гриміти, грім, депутат, дециметр, директор, електрика, кипіти, кошеня, кишеня, колектив, комбайнер, комбайн, комп’ютер, коридор, космонавт, криниця, кукурудза, метал, минулий, очерет, пиріг, президент, пшениця, радіо, сантиметр, секунда, спасибі, тривога, фермер, хвилина, черемха, черешня. (49 слів. 

Список  слів, вимову і правопис яких учні повинні запамятати у 4 класі:

Аеродром, будь ласка, ввечері, вдень, взимку, вісімдесяти, влітку, восени, вперед, вранці, вчора, гардероб, гектар, гвинтівка, до побачення,  держава, дисципліна, ззаду, інженер, кілометр, ліворуч, механік, мізинець, мільйон, назад, напам’ять, океан, попереду, посередині, портрет, праворуч, п’ятдесят, п’ятдесяти, п’ятсот, революція, республіка, сигнал, сімдесяти, телеграма, телефон, температура, тепер, терпуг. Трамвай, тролейбус, фанера, фартух, футбол, цемент, чернетка, шеренга, шістнадцять, шістдесят, шістдесяти, шістсот, щогодини, щоденно, щотижня, юннат, ярина. (60 слів)

Пошукайте серед них іменники, прикметники, дієслова, числівники, прилівники, істоти та неістоти, іменник чоловічого роду, професії людей. Цим ви допоможете собі виконати успішно завдання. 

  


26.05.2020.               Вітаю!

   Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі. Продовжуємо розв'язувати задачі по дорозі в Україну з Діснейленду
  • №58 - задача на рух в одному напрямку. Читаємо задачу кілька разів і розглядаємо малюнок. Аналізуємо.

  •        Обидва транспортні засоби їхали по 3 години. Мотоцикл їхав швидше, тому проїхав на 24 км більше. Значить швидкість у нього була більша. У автомобіля швидкість відома  - 76 км/год, і він проїхав менше на 24 км. Потрібно узнати з якою швидкістю рухався мотоцикліст. Згадуємо: для того, щоб узнати швидкість, треба відстань поділити на час. Так? Час у нас є, а відстань  невідома. Як її знайти?Дивимось, чи не допоможуть нам дані автомобіля. Що про нього відомо? Відома швидкість, відомий час, а ще відомо, що авто на 24 км проїхало менше, ніж мотоцикл. Зараз будемо задіювати ці дані. Отже, щоб знайти шлях, який проїхав автомобіль,(а це сама більша величина), треба швидкість помножити на час. Помножили? А тепер знаходимо шлях, який проїхав мотоцикл. Не забули, що він проїхав на 24 км більше? Отже, до знайденої відстані додаємо 24 км. Дізнались, яку відстань проїхав мотоцикліст? Тепер повернемось до знаходження його швидкості. Відстань відома? Відома. Час відомий? Відомий. Як знайти швидкість? Знаходьте. )))
  • №59 - читаємо уважно умову задачі. Бажано кілька разів. Обов'язково складаємо короткий запис задачі (на фото). Він допомагає зрозуміти й уявити задачу. Далі - аналізуємо. 
  • Звернемо увагу на уточнення в задачі: на обох пасіках меду викачали з кожного вулика порівну. На І пасіці 76 вуликів, це на 900 кг більше, ніж на ІІ пасіці, на якій 58 вуликів. Якщо від 76 віднімемо 58, то дізнаємось на скільки вуликів більше було на І пасіці, ніж на ІІ. Якраз в ці вулики і помістилося 900 кг меду. Тепер дізнаємося, скільки кг меду викачали з одного вулика: розділимо 900 на число вуликів, що вийшло в 1) дії . Тепер ще раз глянемо в умову задачі і згадаємо про що там запитується. Скільки  меду одержали з І пасіки і скільки з ІІ? Ну, раз ми дізналися, скільки кг меду викачали з одного вулика, то це число помножимо спочатку на 76, а в наступній дії його ж помножимо на 58. Все.

  • №60

Українська мова
Вправи 365, 366, 367



Літературне читання
Працюємо на с.185








25.05.2020.               Вітання!

   Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі. Розв'язування задач по дорозі в Україну
  • №55  - побудемо трохи прогностиками. Завдання просте.  Розглядаємо таблицю швидкості вітру.   Згадаємо, скільки секунд у хвилині? У годині? Ск. метрів у кілометрі?Підказка. Якщо нам треба перевести м/с у м/хв - згадуємо, що у  хвилині 60 с, тоді дану швидкість множимо на 60. Н-д: 35 м/с = 35*60 = 2100 м/хв. Уявляєте, вітер за хвилину проходить більше двох кілометрів! Оце ураган! А за годину: 35 м/с  = 35*3600 = 126000 м/год або 126 км/год!!! Інші числа - самі. 
  • №56 - по бажанню.
  • №57 - роздивляємось малюнок, креслимо відрізок, стрілки в різні сторони, все інше. Запитання до розв'язування задачі. 1) Яку відстань проїдуть обидва автомобілі? Ви скажете, що в задачі є число 458 км. Але треба врахувати, що фури виїхали не з однієї заправки, а з різних, між якими була відстань 38 кілометрів. Значить, вони проїхали відстань, яка на 38 км менша, ніж 458 км. Отже, відстань у нас є. 2) Яка спільна швидкість фур? Додайте обидві швидкості машин. Якщо відома відстань, чи то шлях і відома швидкість, як дізнатися 3) Скільки часу їхали фури? t = S : v  .  В 4) дії дізнаємось те, про що питається у першому питанні задачі: о котрій годині відстань між фурами  буде 458 км? Додайте до 19 год той час, який ви узнали  в 3) дії. Ну, а в 5) і 6)  діях дізнайтеся те, що питається в другому питанні задачі. Прочитайте його ще раз. Підказка. той самий час із 3) дії, тобто, скільки їхала кожна фура, помножте на їх швидкості. Все!!!       

Українська мова
Тема. Повторення вивченого в 4 класі
Поради до виконання
  • Вправа 362 - обов'язково підбирайте перевірні слова, де треба вписувати ненаголошені Е чи И!!! Якщо буде важко - запитайте дорослих, якщо буде важко їм - телефонуйте мені.)))
  • Вправа 363 - про Зелені свята. Оскільки Великдень у 2020 році випав на 19 квітня, то Трійця відзначатиметься у неділю, 7 червня. Відповідно, Зеленими святами можна називати саме ці дні, які, як правило, вихідні - з 6 по 8 червня. Трійцю відзначають щорічно через 7 тижнів після Великодня - на 50-й день
  • Вправа 364 - знайдіть  в кожному рядку слово, від якого утворились інші слова. Підказка. Це самі короткі слова.)

Природознавство

Тема. Підсумкова контрольна робота. Тест на платформі "На урок". Виконаємо його в реальному часі всі разом. Так як в першій половині дня Інтернет перегружений, попробуємо виконати тест о 16:00 год. У вас буде час повторити теми, які будуть в к/р і, відповідно, успішно виконати роботу. Тест я виставлю приблизно о 15:55 - 16:00. Питань багато, але вони не важкі.
Поради до виконання
Перед тим, як переходити до виконання тесту, повторіть наступні теми:
  • Космічний простір і все, що його заповнює
  • Сонце разом з планетами, які рухаються навколо нього
  • Сонце - це
  • Планети-гіганти
  • Планети земної групи
  • Як називається наша галактика
  • Простір Землі, який можна охопити очима
  • Зменшене узагальнене зображення невеликої ділянки земної поверхні-
  • Зменшене узагальнене зображення земної поверхні на площині, виконане у маштабі, де географічні об’єкти (моря, річки, озера, гори, міста) позначені умовними знаками
  • Великі ділянки суходолу, які з усіх сторін омиваються водами морів та океанів
  • Найбільший материк
  • Найспекотніший материк
  • Третій за величиною материк, який омивається водами трьох океанів, розміщений в Північній півкулі
  • Найбільш дощовий матерік, який ще називають материком контрастів
  • Найменший і найсухіший материк Землі
  • Найхолодніший материк Землі, який називають крижаною пустелею
  • Природні зони, які розміщені у межах України
  • Найпоширеніші ґрунти на території України
  • Для чого створюють природні заповідники
  • Найбільше гірське озеро Українських Карпат
  • Найстаріший в Україні біосферний заповідник, розташований в степовій зоні
Літературне читання
Тема. Контрольна робота: "Перевірка навички читання вголос"
 Поради до виконання
  • Розчитуєтесь вголос не менше ніж 30 хв. Звертаєте увагу на темп, інтонацію. Стараєтесь осмислити і запам'ятати, про що говориться у творі. 
  • Відкриваєте посібник "Я люблю читати" на с.125, налаштовуєте телефон і читаєте 1,5 - 2 хвилини. Відсилаєте мені на viber. 
  • Знову включаєте відео-камеру телефона і переказуєте той уривок, який прочитали. 1,5 - 2 хв. Відправляєте мені знову. Все. 

Я у світі
Тема. Внесок українців у досягнення науки, культури та спорту (§34)


22.05.2020.       Доброго здоров'я!

Сьогодні у нас
     Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі. 
І знову Діснейленд.
  • №50 - задача на рух в одному напрямку. Малюємо малюнок: відрізок або проиінь, дві стрілки в одному напрямку, над стрілками швидкості коників поні. бачимо: швидкості різні, одна більша (150 м/хв), друга менша(136 м/хв). Можемо дізнатись на скільки менша. Отже, візок з Тарзаном біжить швидше на ... м за хвилину. А як дізнатися, через скільки хвилин відстань між візками буде 140 м? 140 ділимо на різницю, яку отримали. 
  • №51 - проста задача. Від спільного росту раджу спочатку відняти 6 см - це на скільки Ростик вищий за Даринку. Те, що залишиться, розділіть на 2. Чому на 2? Так дітей же двоє! Це буде зріст Даринки. щоб дізнатися зріст Ростика, додайте те, що віднімали. )))
  • №52 - одна задача на вибір. В 30 задачі говориться про Покахонтас. Пропоную після вивчення уроків, подивитись про неї мультфільм.
  • №53 - по бажанню.
  • 54 - 1) - дізнаємось, скільки обручів з вушками  Мінні Маус було продано в магазині. 2) Скільки коштує один кашкет або один обруч (ціна їх однакова).3) Скільки разом кашкетів і вушок продав магазин? 4) Суму кашкетів і обручів помнжте на ціну, яку узнавали в 2 дії .Все. 
  • Віртуальна подорож по Діснейленду закінчилась Поки подорожувала разом з вами, самій захотілося відвідати Діснейленд.  Українці, наскільки мені відомо, найчастіше відвідують його в Парижі. Хочу в Пориж! Ви зі мною?))))))

Українська мова
Тема. Повторення вивченого в 4 класі.
Поради щодо виконання
  • Вправа 359. Подумайте, що таке граб? Що таке граблі? Чи можуть ці слова бути спорідненими? Звичайно, що ні. Тощо. 
  • Вправа 260.Вправа велика, а роботи над нею мало. Прочитайте, перекажіть, випишіть виділені слова, позначте їх будову. Слів всього троє, чи то мені здається?))) Шукаємо закінчення, потім підкреслюємо основу, підбираємо споріднені, щоб визначити корінь, перед коренем - префікс, після кореня перед закінченням - суфікс. Якщо є.)))
  •  Вправа 361. Виписати словосполучення іменників з залежними від них прикметниками. Дописати закінчення прикметників і позначити їх будову. 






21.05.20.20.                          Здрастуйте!

Сьогодні у нас
     Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі. 
Продовжуємо віртуально подорожувати по Діснейленду. 


Виконуємо:
  • №42\
  • №43
  • №44 - вибираємо один з квадратів і знаходимо площу
  • №45 - від більшого числа віднімаємо менше. Не забуваємо, що у годині 60 хвилин, а не 10 і не100.
  • №46 - 1) - легеньке; 2) - спочатку дізнаємося, скільки коштує 1 порція шоколадного морозива.
  • №47

Фізична культура
Виконуймо разом!


Літературне читання
Тема. Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається (напам'ять)
Це останній вірш, який вивчається напам'ять в цьому навчальному році. Пропоную відео-помічничка, яке допоможе швидко вивчити.
  • Необхідно до понеділка вивчити вірш, зняти на відео і вислати мені на viber. Не затягуйте! Оцінки будуть у всіх!


Розминка

Музичне мистецтво
Тема. Мелодії останнього дзвоника
Поспіваймо разом 




Всього найкращого!



20.05.2020.            Доброго ранку! 

Сьогодні у нас
     Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі. 
Продовжуємо віртуальну подорож у Діснейленд. Але спочатку познайомимося з самим Уолтом Діснеєм, який створив свою казкову  імперію. 


    

Продовжимо прогулянку по Діснейленду. 

  • №37 - розгляньте таблицю цін квитків в Діснейленд. Зверніть увагу, що туди можна брати одноденні, дводенні, триденні квитки. Подивіться на ціни квитків. Які квитки вигідно взяти на 4 дні (не на 3, а на 4!). Я попробую порахувати, скільки, наприклад, мені, дорослій людині треба було б заплатити за 4 дні. Припустимо, я взяла б два дводенних квитки по 75 євро: 75 * 2 = 150 євро. А могла б взяти одноденний і дводенний квитки: 40 + 110 = 150 євро. Як бачите, вартість квитків для дорослого однакова - чи 2 дводенних, чи один одноденний і один триденний. А вартість дитячих квитків підрахуйте ви самі. 
  • №38(1) - згадаймо подвійне зведення до одиниці. Можна розв'язати двома способами.Ось один із них.1) - дізнаємось, скільки покупців одна каса обслужить за 5 годин; 2) - запитання до задачі. \
  • № 39 - швидкість руху на американських гірках 14 м/с. Ростик рухався 3 хвилини. Скільки це секунд? Правильно ,3 *60 = 240 с. Отже, швидкість і час ми маємо, як знайти відстань? (Найбільшу величину у русі.) Правильно, час множимо на швидкість. А як знайти 2/5 від усієї відстані? Відстань ділимо на знаменник і множимо на чисельник.Як знайти відстань, що залашилась? 
  • №39 (2) - порівняйте, кому цікаво.)))
  • №40 - самостійно.
  • №41 - 1) Скільки працівників разом опікуються котами? 2) Скільки котів припадає на одного співробітника? 3) Скільки котів припадає на співробітників із "Діснейленд Парку"? 4) Скільки котів припадає на співробітників із "Парку кіностудії"?
    Українська мова
Тема. Повторення вивченого за 4 клас.
 Інструкції до виконання завдань
  • Вправа 356 - згадайте обласні центри України. Виберіть будь-які 10 і запишіть їх за алфавітом. 
  • Вправа 357 - читаємо і переказуємо текст. Згадуємо, що таке "форми того самого слова". (одне й те саме слово, вжите в різних відмінках. ) Споріднені слова - це спільнокореневі. 
  • Вправа 358 - розбираємо спільнокореневі (споріднені) слова за будовою.


  Фізична культура


Літературне читання
Тема. Володимир Рутківський. Як складають вірші. 

Спочатку познайомимось з Володимиром Рутківським


  • А тепер переглянемо відео-урок

  • Читаємо матеріал в підручнику.
  • Відповідаємо на питання тесту. на проекті "На урок" (до 20.05.)

Природознавство
Тема. Кримські гори
  • Переглядаємо відео - урок


  • Читаємо матеріал підручника.
  • виконуємо роботу в зошиті. 
  • Фотозвіт.




19.05.2020.                   Здрастуйте! 

     Математика
Тема.  Повторення за 4 клас. Подорож до Діснейленду. Дії з іменованими числами.
Що таке Діснейленд? Пропоную  сьогодні зробити туди віртуальну подорож . Якщо у вас вистачить сили волі на навчання у школі, то є шанс потрапити в своєму житті у справжній Діснейленд!
Отже, Розпочнемо підготовку. Для початку розімнемося і виконаємо:
  • №32 (1) - 3 приклади. Дивимось: де треба, переводимо в одні й ті ж одиниці вимірювання, в деяких прикладах уважно підписуємо розряди. Коли розв'яжете приклади, при потребі, переводите назад в ті одиниці вимірювання, в яких були числа.
  • №32(2) - 4 приклади. Виконуєте арифметичні дії як з натуральними числами. Підказка. Згадайте, що см, дм, км переводяться в менші одиниці вимірювання не так як хв, год, доби. 
Подивимось наступне відео про Діснейленд.


  • №33 (1) - задача на дві дії. 1) Яка ширина ріки була спочатку? 2) запитання до задачі. 
  • №33 (2) - шукаємо ціле число за його дробом. Якщо 2/3 від цілого  числа - це 800, то як знаходимо ширину ріки, що була спочатку?  Так, 800 х 3 : 2.

Давайте відвідаємо діснейленд у Парижі.

  • №34 - "зведення до одиниці". Знаходимо число туристів за 1 місяць, потім за 12 місяців. 
  • №35 - 1) - дізнаємося, скільки га займає діснейленд у Токіо; 2) - скільки га займає Діснейленд у Гонконгу; 3) - запитання до задачі. 
  • №36 - знову знаходимо ціле число за його дробом. 





         Українська мова
Тема. Повторення вивченого за 4 клас.
 Інструкції до виконання завдань
  • Вправа 354 - списуємо текст і виконуємо 2 - 7. 
  • Вправа 355 . Підказка.  За метою висловлювання  речення поділяють та розповідні, питальні і спонукальні. Яких найбільше у вірші? Правильно, спонукальних. Далі. Коли  м'якість показується окремими буквами? Коли в слові є знак м'якшення (Ь). Коли є м'який приголосний, а знака м'якшення немає? Тоді, коли букви Я,Ю, Є, І стоять після цього приголосного. А ще згадайте, що приголосний Й - завжди м'який. 

 Літературне читання

Тема.  Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло.
Сторінки в підручнику 177 - 178
Поради до виконання
  • Переглядаємо відео - урок. 
                                      
https://www.youtube.com/watch?v=OOMIemY1QcI
  • Читаємо матеріал підручника.
  • Відповідаємо на запитання. 
  • Знімаємо на відео читання оповідання "Тут усе є..." 1,5 - 2 хв і відправляємо вчительці. 

                   Фізична культура
А зараз - спортивні танці

Основи здоров'я
Тема. Заохочення однолітків до здорового способу життя 
Інструкції до виконання
  • Знаходимр друкований зошит "Абетка харчування". Опрацьовуємо матеріал на сторінках 14 - 24. Все осмислюємо, запам'ятовуємо, ділимось знаннями з дорослими і стараємось харчуватись правильно. 









18.05.2020.                                                   Вітаю! 

   17 :30год. Шановні! Контрольне списування, яке я продовжила до 22:00 години сьогодні треба виконати! На даний час його виконали: Кущ О., Михайлова А., Голуб В., Колотій У., ЄфановаЄ., Кражан А., Савченко Я.,  а інші? Яку мені ставити оцінку? Поспішайте!
   Увага! Виконати контрольні тести з читання і української мови можна до вечора понеділка. Поспішайте!
                                 Математика
    Тема. Повторення вивченого в 4 класі. Дії з багатоцифровими числами.
Поради до виконання
  • №27 - для розминки. Поламайте голову: які числа можна підібрати, щоб врівноважити кулю з мішечками. Масу кулі переведіть в грами. Мішечки можна класти і на шальку з кулею. 
  • №28 - складаємо приклади з іменованими числами, використовуючи різні арифметичні дії, згадуємо, як знайти дріб від числа і число за його дробом. 
  • №29 - щоб швидше розв'язати приклади цього номера, треба відкрити і весь час поглядати в правила на с.97 (про знаходження дробу від числа) і на с.104 (знаходження числа за його дробом)
  • №30 - про знаходження часу. В 1) зверніть увагу на те, що сказано про першу годину...ночі, не дня.
  • №31 - по бажанню.

                     Літературне читання

Тема.  Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати 
Поради до виконання
  • Переглядаємо відео, де потрібно - зупиняємо і виконуємо завдання. 
      
                                       https://www.youtube.com/watch?v=9d-7MliOxpw
  • Читаємо тексти віршів на с. 176
  • Відповідаємо на запитання. 
  • Знімаємо на відео читання вірша і відсилаємо вчительці. Дякую!

                               Природознавство
    Тема. Карпатські гори
     Інструкції до виконання
  • Переходимо за посиланням і переглядаємо відео-урок про Карпати
  • Перечитуємо матеріал підручника на с.147-151
  • Виконуємо роботу в зошиті
  • В проекті "На урок" знаходимо тест про Карпати і виконуємо його. Удачі!

                         Українська мова
     Тема. Повторення за 4 клас. Що ми знаємо про займенник
   Інструкція до виконання
  • Вправа 351 - списаим текст, виконати завдання 2 - 4. Коли будете розбирати за будовою виділені слова, не забувайте, що спочатку видідяємо закінчення, навіть нульове, потім основу, корінь, префікс тасуфікс, якщо вони є.
  • Вправа 382. Усно розбираємо текст, знаходимо спонукальне речення і відміняємо іменник троянда (повторюємо правило на с.51 підручника, за потребою можна переглянути правила відмінювання іменників в різних відмінках.   



 Я у світі

Тема. Усім світом охороняємо природу. Усім світом охороняємо кульуру різних народів  (§32-33)

 Інструкції та поради до виконання

  • Дивимось відео

                                          https://www.youtube.com/watch?v=E7bTFj06VCY

  • Відео "15 способів зберегти природу"

                                           https://www.youtube.com/watch?v=KZIq-bIAs8o


  • "Людина і природа"

                                           https://www.youtube.com/watch?v=S9caPlf5ioU
  • "Як пов'язані здоров'я людини і довкілля"

                                          https://www.youtube.com/watch?v=kV8J0Nvwjy0













15.05.2020.                                                   Всім привіт! 

                                                              Математика
                                  Тема. Дії з багатоцифровими числами: числові вирази, вирази зі змінною
Поради до виконання
  • №19 - перші чотири приклади. нагадую про порядок дій!
  • На результати №19 буде тест. Трохи пізніше.

 

                                                                                                   Українська мова
    Тема. Контрольне списування
       Інструкції до виконання
  • Текст повинен починатися зверху сторінки і, бажано вміститися на ній.
  • Пишете:              Число
  •                 Контрольне списування
  •                            Зозуля
  • Спочатку уважно перечитуєте текст, звертаєте увагу на орфограми, тобто ті місця, які треба перевіряти за правилами. Зверніть увагу на початок і кінець речень, абзаци, розділові знаки, написання слів, до яких потрібні перевірні слова тощо.
  • Виконали роботу і прислали фото-звіт. Дякую.

                                  Літературне читання

     Сьогодні на читанні працюємо тільки з цим тестом на платформі "На урок". Він активований до понеділка.

Контрольна робота: навичка читання мовчки."Велосипед для Катрусі"(За Дариною Мурмуєнко).




 14.05.2020.         Доброго здоров'я! 

       Математика
Тема. Дії з багатоцифровими числами:числові вирази
Поради до виконання
  • №16 - це нескладно. Перевіряємо: від 4 відняти 1 буде 3 - це зрозуміло, далі: від 0 будь-яке число не відніметься, тому позичаємо 10 - це теж зрозуміло. Тепер згадуємо склад числа 10: 1 і 9, 2 і 8, 3 і 7, 4 і 6, 5 і 5. Будь-яку пару можна підставляти замість букв y та z. Все. Подумайте над іншими двома прикладами. 
  • №17 - по бажанню.
  • №18 - номеруємо дії, виконуємо письмово, результати записуємо в тестах на платформі "На урок". Тоді фотозвіту не треба.




 13.05.2020.                Здрастуйте!

     Увага! Пропоную подивитись ще одне відео про степ. Воно допоможе вам краще відповісти на запитання тесту з природознавства.

         
                                                                                                                https://www.youtube.com/watch?v=OgfwgtnvWeA


Продовжуємо повторювати вивчене в 4 класі.

                       Математика
Тема. Дії з багатоцифровими числами:числові вирази
Поради до виконання
  • №13 - вирази записуємо письмово, тобто в стовпчик і обчислюємо їх.
  • №14 - цікаве завдання. скільки до 7 треба додати, щоб в кінці результату стояла 6? Правильно - 9. Тоді у фіолетовому квадратику в розряді десятків яка цифра стоятиме? 5. Чому? Бо до 7 додати 7 буде 14, та ще 1, яку ми помічали - буде 15. 5 пишемо, а 1 помічаємо в розряд сотень. Якщо в сотнях в другому доданку вже стоїть 7, та з розряду десятків є помічена 1, то яке число повинне стояти в жовтій клітинці? 9 - 7 - 1 =1. Все, цифри розставили. Інші приклади аналогічно. 
  • №15 - 1) Якщо є 4 числа і є завдання отримати найбільшу з різниць, подумаймо, коли ми можемо її одержати? Правильно, коли від найбільшого числа віднімемо найменше. І так далі.
                                 Літературне читання
Тема. Василь Сухомлинський. Співуча пір'їнка
Поради до виконання
  • Переглядаємо відео-урок. Згадуємо, як складали сенкан (у відео схема-підказка)
                      https://www.youtube.com/watch?v=JGuTPXDnG8c

  • А ось відео-помічник для вас. Слухайте диктора, слідкуйте за текстом у відео. Другий раз читайте разом з диктором. Третій раз читайте самостійно, наслідуючи інтонацію з відео. 
           

                                                 Фізична культура
                                           Виконуємо легкоатлетичні вправи

                                               https://www.youtube.com/watch?v=fwj6d5yEUjs


                    Природознавство
    Тема. Степ
     Інструкції до виконання
  • Переходимо за посиланням і переглядаємо відео-урок про степ 


  • А ось дуже цікаве відео про красу і багатство заповідника Асканія-Нова
     
                                        https://youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk
  • уважно читаємо матеріал підручника на с.142-146
  • Виконуємо роботу в зошиті на відповідну тему.
  • Увага! Завтра ми з вами повторимо виконання тесту у реальному часі. Прошу всіх бути біля комп'ютера о 12:00 для виконання тесту "Степ" на платформі "На урок". Порадуйте своєю старанністю!)))


                       Українська мова
     Тема. Повторення за 4 клас
   Інструкція до виконання
  • Сьогодні заходимо на платформу "На урок", знаходимо і виконуємо тест   "Повторюємо правила Орфографа". 
                                                          Успіху!


                      


Подивіться відео з математики на повторення

Ділення на двоцифрове число

                                                                                                                                                                  https://www.youtube.com/watch?v=tBLakkZQy1c


Ділення на трицифрове число 

https://www.youtube.com/watch?v=PZfjJIgr4cw

12.05.2020.                   Вітаю! 

Математика
Тема. Повторення вивченого у 4 класі
с.126 - 128
Інструкції й поради до виконання
завдання легкі, аналогічні ми з вами виконували не один раз. Розбираємось самостійно. Згадайте, що ми вивчили три класи натуральних чисел і що кожен клас ділиться на три розряди. Для наглядності розкресліть на чорновичку таблицю класів і розрядів. Пам'ятаєте, я вас просила колись її накркслити на листочку в клітинку? І давала зразок?))) Якщо хто креслив і вона збереглась - використайте. 
  • №1 - математичний диктант
  • №№2 - 12
  • Успіху!

                                                                                                     Фізкультрозминка


                                                                                                                                                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=zGIV7Xa9Rkw

                                                                                                       Літературне читання
Тема. Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх.
Інструкції й поради до виконання
  • Переглядаємо відео-урок


  • Перечитуємо вірші у підручнику.
  • Відповідаємо на запитення на с.173
  • Знімаємо міні-відео і відсилаємо вчительці на перевірку на viber.

  Українська мова
                 Готуємось до контрольної роботи "Спмсування"
         Інструкції й поради 
  • Уважно перечитуємо вправу, визначаємо, які пропущені букви треба вставити, згадуємо привила написання, якщо існують перевірні слова - підбираємо їх, охайно записуємо в зошит, перевіряємо. Нагадую: користуватись коректором заборонено!  



  • Не забуваємо про фотозвіт виконаної роботи.

                                                  Основи здоров'я
   Тема. Розвиток творчих здібностей. Виконання проекту "Здоров'я всьому голова" (творчий конкурс)
     Інструкції й поради 
  • Звернули увагу, що нам пропонують провести творчий конкурс?
  • Читаємо навчальний матеріал на с.154-156 в підручнику.
  • На будь-якому форматі паперу виготовляєте плакат, на якому зображуєте все, що ви вважаєте повинно бути присутнім у житті людини для підтримки здоров'я. Використовуєте свій досвід, свої спостереження, поради старших, можете знайти в Інтернеті якісь цікавинки тощо. Малюєте, клеїте, пишете.
  • Фотографуєте свою роботу і висилаєте в групу "4 - Г". Ми з батьками любуємося, беремо з вас приклад.)))
                                              Удачі!



08.05.2020.                   Всім вітання! 

Математика
Тема. Діаграма (додаткова)
Інструкції й поради до виконання
  • №324 - усно
  • №325 - записати відповідь.
  • №326 - перемальовуємо в зошит простеньку діаграму (не м'ячі) і позначаємо на ній кількість м'ячів. 
  • №327 - згадаймо, які числа парні? непарні? діляться на 5? діляться на 3?
  • №328 - письмові арифметичні дії. на трицифрове число ділимо, як і на двоцифрове (спочатку визначаємо перше неповне ділене і кількість цифр у частці, потім застосовуємо спосіб підбору). При діленні круглого числа на кругле не забуваємо скорочувати однакову кількість нулів.При множенні на кругле число дивимось, як правильно підписувати число під числом. 

                                                                                    Українська мова
                                                                                                                            Тема.Узагальнення знань про іменник і прикметник
Інструкції й поради до виконання
  • Виконай завдання. Згадуємо, що "граматична основа" - це головні члени речення або підмет і присудок, підмет підкреслюємо однією рискою, а присудок двома. крім того, складні речення можуть складатися з двох і більше простих речень, у яких є своя граматична основа. Отже, у складних реченнях є кілька граматичних основ. Підказка. Після слова"гуляти" треба поставити кому.       
  •  Розкриваючи дужки, змінюємо правильно слова.  
  •  Завдання, думаю, зрозуміле.   

                                                                                                               Трудове навчання
                                                                                                                                           Тема. Виготовлення виробів з пластиліну
     Минуле завдання виконано добросовісно, всі виготовили простенькі тюльпанчики і вислали фото-звіт. Щось мені підказує, що ця роботв буде виконана так само старанно.))))))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                                            https://www.youtube.com/watch?v=sGg-ESI3Lw0
Персонально для Саші Сойми і всіх бажаючих пропоную виготовити до 9 Травня ось такий літачок у техніці орігамі.


                                                                             Образотворче мистецтво 
                                                                                                                                                                               Тема. Малюємо "дерево життя"
Після гарних малюнків квітучих дерев, намалюємо "дерево життя"

                                                                                                https://www.youtube.com/watch?v=r4mg3xFiMNg
 Всім хороших вихідних! Продовжуємо навчатися з вівторка 12.05. Знаєте, що 9 Травня - день пам'яті, тож подивіться документальні і художні фільми про другу світову війну. Я пропоную ось цей - класичний:








07.05.2020.                   Моє вітання! 

Математика
Тема. Діаграма (додаткова)
Діаграма - один із графічних способів зображення співвідношення між величинами, які порівнюють.
Приклади діаграм. Роздивіться їх.
   На цій діаграмі бачимо порівняння довжини річок.

Це жартівлива діаграма


  В цій діаграмі порівнюють продаж автомобілів в Українї за 4 місяці
    Тут, як ви бачите, доба розділена на види діяльності школяра

Передивившись діаграми, ви бачите, що за допомогою їх можна зображувати різні дослідження. Найчастіше використовують стовпчасті та кругові діаграми.
   А тепер приступимо до виконання навчальних завдань. Завдання цікаві і приємно, що всі розв'язуємо усно. №
  №№320, 321, 322, 323. Все на сьогодні.)))
                                                                         Фізична культура
Звичайно, розминку можна зробити надворі, де свіже повітря і так зараз гарно, але якщо погана погода - то можна і в кімнаті. Батьки хай приєднуються.)))

                                                                                                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=zGIV7Xa9Rkw

                                                                           Літературне читання
Тема. Урок позакласного читання
От якраз шанс "людей подивитись і себе показати". тему цього разу виберемо довільну - кожен читає улюблену книжку не менше однієї години, хтось із домашніх хай цей момент зафіксує на фото і викладе на віртуальну дошку "Що читають учні?" Дякую всім, хто це виконає. )))

Музичне мистецтво
Тема. Музичні подорожі у часі
  • Слухання твору Антоніо Вівальді "Гроза" (із циклу "Пори року")

                                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/watch?v=N5SIxDLO2io
  • "Шторм" у виконанні Ванесси Мей

                                                                                                                                                               https://www.youtube.com/watch?v=frtuXA9HUWM

  • А це для хорошого настрою вам вашим близьким.
                                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/watch?v=D3qrt0EgVd8
  • А ще для хорошого настрою проспіваємо пісню "Цвіт землі"

                                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/watch?v=DVGQMkmtd8o



                                                                                                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=ZvO6QZ7K9Sc



06.05.2020.                   Здрастуйте! 

                                                                                                                  Сьогодні почнемо з читання. 
Тема. В.Нестайко. "Зі сміхом треба бути обережним". Галина Малик "Мавпині іменини"
с. в підручнику 171-172

  Інструкції та поради до виконання

  • Переглядаємо відео-урок, слідкуємо за підручником

                                                                                                                                                                    https://www.youtube.com/watch?v=xdVZxJHcWFU
  • Читаємо самостійно
  • Відповідаємо на запитання

                                                                  Розділимо фізичну культуру між уроками


                                                                                               Українська мова
                                                                 Тема. Що ми знаємо про іменник і прикметник
                                Увага! Я виставляю теоретичний матеріал, якого немає у вашому підручнику. Збережіть його у якійсь навчальній папці на дискуD, бо він вам обов'язково пригодиться надалі на уроках української мови. (До речі, ця порада була раніше. Хто її дослухався - молодець.)

                            

                  Інструкції та поради до виконання

  • Перечитуємо кілька разів уважно матеріал в таблицях. Спочатку згадуємо про іменник

  • Потім повторюємо матеріал про прикметник

  • Хочу звернути увагу на таблиці відмінкових закінчень іменників і прикметників. Не загубіть їх, вони дуже важливі в усному і писемному мовленні. Простіше: по тому, як людина правильно вживає слова, в тому чи іншому відмінку, судять про її грамотність.
  • Виконуємо з підручника  вправу 362 

                                                                                                                                             



                                                                                                                                                                           Математика

  Тема. Розв'язування задач за допомогою відрізків

                 Інструкції та поради до виконання

  • №304 - перечитуємо уважно кілька разів, розглядаємо накреслені відрізки. Підказка.Для того, щоб дізнатися довжину кожного віника, нам потрібно дізнатися довжину хоча б одного. Почнемо з першого. Якби до 2-го віника додати 6 см, його довжина  була б такою, як першого і до третього віника додати 10 см, його довжина була б теж такою, як першого. Уявимо, що всі віники однакової довжини і до 194 додамо 6 і 10.Вийде скільки? Тоді цю суму поділимо на кількість віників, тобто на 3 і дізнаємося довжину першого найдовшого віника. А далі - дуже легко. Що в умові задачі сказано про другий віник? Правильно, що він коротший за перший на 6 см. Відніміть від довжини першого число 6. Далі. Що сказано про третій віник за умовою задачі? Що він коротший від першого на 10 см. Відніміть від довжини першого 10 і дізнаєтесь довжину третього. А тепер, щоб упевнитись, що знайшли правильні числа, додайте довжини всіх віників. Яке число повинно вийти? Так, 194. Якщо при перевірці воно вийшло, значить результати дій правильні, якщо не вийшло - допустили в обчисленнях помилки. 
  • №305 - подібна, але зверніть увагу, що в попередній задачі 2-ий і 3-ій віники порівнювали з найдовшим, а в цій задачі перший і третій рулони порівнюють  із другим, середньої довжини рулоном. Щоб уявити, про що говориться в задачі, обов'язково читаємо умову і креслимо відрізки. Підказка. уявимо, що всі три рулони однакової довжини, тобто такі, як другий, тоді від загальної довжини віднімаємо 7 дм, (бо за умовою задачі сказано, що перший рулон на 7 дм довший, ніж другий) і додаємо 9 дм, (бо за тією ж умовою сказано, що третій рулон на 9 дм коротший від другого). Це робимо в одній дії. Далі, число, яке отримали, ділимо на 3, тобто на кількість рулонів - дізнаємося довжину другого рулона (згадаємо, що на його довжину рівнялися в умові задачі). За тією ж умовою, яка у вас постійно перед очима, бачимо, що довжина першого рулона на 7 дм більша. Отже, до довжини 2-го рулона додаємо 7. А довжина 3-го рулона - на 9 дм менша, ніж 2-го, значить від довжини 2-го віднімаємо 9. Обов'язково робимо перевірку, тобто додаємо всі довжини рулонів. Якщо вийшло 64 - ви молодці. Цю задачу можна розв'язати ще 2-ма способами. Якщо хтось це зробить - бонус "12" балів. ))) Перевірка в телефонному режимі.)))
      Так от, один учень вже отримав дві "12" за два інші способи розв'язання задачі! Ще буде хтось?)))
  • Думаю, треба відпочити, розім'ятися.
  • №308 - креслення відрізків подібне до креслення №307. Якщо хочемо зрозуміти й розв'язати задачу - читаємо уважно і уявляємо те, про що в ній говориться. Отже, позначимо кількість монет в білому гаманці за 1 частину - накреслимо відрізок довжиною 1 см. За умовою задачі сказано, що у чорному гаманці у 4 рази більше монет, тобто 1 треба помножити на 4, другий відрізок буде довжиною 4 см, тобто 4 частини. Разом, за умовою задачі, монет в обох гаманцях - 55 штук, або 1 частина +4 частини = 5 частин. Якщо всі монети поділимо на 5, то дізнаємось скільки монет...де? Потім це число віднімемо від 55, то що дізнаємось?  Допомогла, чим змогла.))) Успіху! 


Тепер природознавство

   Увага! Зробимо так, як минулого разу. Декому дуже сподобалося. Отже, задаю завдання сьогодні, ви його виконуєте, а завтра о 12:00 напишемо всі разом тест у реальному часі, тобто одночасно. надіюсь, що до нас приєднаються ті діти, які не змогли виконувати завдання минулого разу. 
                                                                                                                                          Тема.  Лісостеп

 Інструкції та поради до виконання

  • Передивляємось відео-урок, де треба - призупиняємо, слухаємо ще раз.
  • Читаємо матеріал в підручнику (на закріплення)
  • Виконуємо завдання в друкованому зошиті. 
  • Не забуваємо, що тест "Лісостеп" я відкрию завтра 07.05. о 12 годині дня
                                                           І на завершення ще одна фізкультрозминка




05.05.2020.                   Здрастуйте! 

                                                                                                                    Математика

  Тема. Розв'язування задач за допомогою відрізків

                 Інструкції та поради до виконання

  • №303
  • №306
  • №307

                                                                                                     Українська мова

  Тема. Повторення. Що ми знаємо про текст, речення, слово

                 Інструкції та поради до виконання

  • Переглядаємо відео і повторюємо відому інформацію
              
                                                                                                         https://www.youtube.com/watch?v=LMQ0QYyrDnU
   
                                                                                                           https://www.youtube.com/watch?v=foM7YYOqjk4
         
                                                                                                                   https://www.youtube.com/watch?v=d0Ar5tuGV10

  • Вправа 358

                                                                        Фізична культура

     Активно і старанно повторюємо спортивний танець. 


                                          https://www.youtube.com/watch?v=Ojblhvzvjsk


                                                                                                                          Літературне читання

                                                                                       Тема. Марія Чумарна. Казка про друга (с.166 - 170)

                                  

          Інструкції та поради до виконання

  • Дочитуємо, що не дочитали вчора. Користуємося минулим аудіозаписом.
  • Відповідаємо на запитання
  • Вибираємо момент у розповіді, який найбільше сподобався і малюємо до нього ілюстрацію.



                                                                                              Основи здоров'я
Тема. Звички і здоров'я. Формування звичок

 Інструкції та поради до виконання

  • Переглядаємо і осмислюємо відео про шкідливі звички




  • Читаємо матеріал підручника


    
                                                                                                    



04.05.2020.                   Здрастуйте! Дорогі діти!

      Почався останній місяць навчання в 4 класі. В загальній кількості це 19 навчальних днів. Бажаю натхнення, усвідомлення того, що здобування знань потрібно насамперед вам, а не батькам чи мені, чи ще комусь. Що б не було у вашому житті - знань за плечима не носити, тобто дуже часто вони полегшують життя людині і виручають в складній ситуації. Прошу взяти себе в руки, перемогти лінь і успішно закінчити навчальний рік. Отже, сьогодні у нас за розкладом спочатку 

                                 Природознавство

      Чому? На платформі "На урок" є така пропозиція для дружних класів, коли задані тести виконуються одночасно усіма учнями класу. Спробуємо? Отже, пропоную вам першим виконати природознавство. Там буде відео, яке вам треба буде переглянути, можливо не один раз, запам'ятати і по ньому виконати завдання  тесту на платформі "На урок". назва тесту "Мішані ліси. (Полісся)". тест будемо виконувати о 12:00 годині, не раніше і не пізніше. Всі разом. У моєму кабінеті зразу буде видно: хто виконує, а хто - ні. Хочу подивитись, який % навченості ви покажете. Це бачитиму тільки я і дізнаєтесь від мене ви. Успіху нам усім!


      Отже, тест виконано 11 -ма учнями в реальному часі. Дуже дякую батькам, дітям, які серйозно і відповідально поставилися до цієї роботи! Загальний відсоток успішності  у виконанні тесту 91.98%. Це добре, але показує, що є можливості до вдосконалення. Кожен  проаналізує свою роботу, хто помилявся - помилки і наступного разу, а він буде скоро, надіюся, більше учнів візьмуть участь в тестуванні у реальному часі.  

                          Тема. Мішані ліси. (Полісся)

                 Інструкції та поради до виконання

  • Переглядаємо дуже уважно відео, особливо з 4-ої хвилини - кому скільки необхідно разів.

                         https://www.youtube.com/watch?v=OglTCtOkmkE
  • Читаємо матеріал в підручнику.
  • Відповідаємо на запитання.
  • Виконуємо завдання в друкованому зошиті.
  • Об 11:55 заходимо на платформу " На урок" і о 12:00 год дружно, усім класом віртуально виконуємо тестові завдання. Після виконання усіма учнями завдань, я дивлюся на дані, які я отримаю в своєму кабінеті і зразу ж висновки виставляю на блозі. Ви їх побачите. )))

                                   Математика

 Тема. Розв'язування задач за допомогою відрізків

                 Інструкції та поради до виконання

  • №299 - розглядаємо міркування і розв'язуємо задачу
  • №№300 - 301 - автори підручника допомагають розв'язати задачі
  • №302 - задача на закріплення нового матеріалу.

                   Українська мова

Тема. Повторення вивченого про прислівник

          Інструкції та поради до виконання

  • Серед 45 словникових слів - 18 прислівників. Знайдіть їх, випишіть у чотири колонки під запитаннями:
  •     Коли?                Куди?                       Де?                Як?
  • Аеропорт,  ввéчері, вдень, взúмку, вісімдесятú, влі́тку, восенú, вперéд, врáнці, врівноваженість, вчóра, гардероб,  держáва, дисциплі́на, життєрадісний, ззáду,  кіломéтр, лівóруч, мізúнець, мільйóн, назáд, напáм'ять, наполегливість, океáн, оптимізм, попéреду, посерéдині,  правóруч,  п'ятдесятú, п'ятсóт, сімдесятú, спільнота, справедливість,   температýра, тепéр, творчість, трамвáй, тролéйбус,  футбóл,  шерéнга, шістнáдцять,  шістдесятú, шістсóт, щогодúни,  щотижня.
  • Друге завдання задам трохи пізніше. 

                              Літературне читання

Тема. Марія Чумарна. Казка про друга (с.166 - 170)

                                   Ця тема на два уроки

          Інструкції та поради до виконання

  • Переходимо за посиланням, слахаємо і слідкуємо за підручником.
                                         https://www.youtube.com/watch?v=fjUy1yDCaE8

  • Вправляємось у виразному читанні. Чекаю відео-звіт. 




                               Я у світі

Тема. Подорож до Індії.  (§31)

 Інструкції та поради до виконання

  • Дуже уважно переглядаємо цікаві відео про Індію

                                         https://www.youtube.com/watch?v=oRcOVP1l8os


                                        https://www.youtube.com/watch?v=EPJZVaLkWbY


                                         https://www.youtube.com/watch?v=uwvEoNxydvY
  • Читаємо матеріал в підручнику і відповідаємо на запитання


Немає коментарів:

Дописати коментар